apuja..miten "se" niinkö tapahtuu? hävettää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ykkönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikilla on vähä eri tavat.
Ei siin auta ku mennä virran mukana, mutta vain jos tuntee olevansa valmis.
Ja ensimmäiseen ei välttämättä kannata tarttua, tulevaisuus voi tuoda tullessaan muitakin mahdollisuuksia.
Älä tee, jos epäröit.
Siitä täytyy olla varma, jos menee loppuunasti.

Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:
No silleen, että "se" niinku sinne sisään ku se on silleen niinku jäykkänä silleen, ja sit vaan silleen edes takas jonkin aikaa ja se on niinku siinä.

Ja mies voi pikkasen kanssa hiplata sun nännejä ja pimppaa.Ja sinä miehen pippiliä.Tunteella..

oon kyl halukas kokeilemaan, kun mieski on nykyään, ku tulisilla hiilillä, kun menin lupaamaan sille, et eiköhän sitä ennen juhannusta vois vähän... aika jännää kyl..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:
No silleen, että "se" niinku sinne sisään ku se on silleen niinku jäykkänä silleen, ja sit vaan silleen edes takas jonkin aikaa ja se on niinku siinä.

Ja mies voi pikkasen kanssa hiplata sun nännejä ja pimppaa.Ja sinä miehen pippiliä.Tunteella..

kannatetaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja ykkönen:
oon kyl halukas kokeilemaan, kun mieski on nykyään, ku tulisilla hiilillä, kun menin lupaamaan sille, et eiköhän sitä ennen juhannusta vois vähän... aika jännää kyl..

no tsemppiä teille sitten vaan! :flower: eiköhän "se" siitä B)

Se on sellainen lupaus, jonka saa - ei, vaan joka pitää perua, jos vähänkään tuntuu siltä.

Yhdyntään ei pidä ryhtyä koskaan vain siksi, että toinen on kuin tulisilla hiilillä tai siksi, että tuli joskus luvattua. Etenkään ei ensimmäiseen yhdyntään. Ota tarkasti asioista selvää, ennenkuin teet sellaista, mitä et koskaan voi perua.

Olisiko sinulla joku aikuinen, jonka kanssa keskustella asiasta?
Minkä ikäinen olet itse - entä miehesi?

Toivon, että pohdit asian varmasti valmiiksi, ennen päätöstäsi.
Onnea valinnallesi!

Yhteistyössä