Apuja,miten saada nukkumaan tuo pieni mees?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja littelemy79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

littelemy79

Jäsen
29.09.2008
33
0
6
|O
aamua vain teille kaikille..

Nyt kertokaas te jotka olette saaneet vauvanne nukkumaan läpi yön?
Sellaisen lapsen joka on heräillyt yöllä useita kertoja??

Nyt mä en vaan enään jaksa! Tuo meidän 5kk herra herätti viime yönä puoli 1-puoli 7 välillä 5kertaa.
Ottaa maitoa,pullosta mutta myös herää pitämään mulle seuraa,pälättää,nauraa,kiljuu,huutaa jne.. Vaikka en pidä hälle edes seuraa,en ole huomaavinaan. Eli ei saa vasta kaikua jutuilleen.

Minusta yö syötön voi jättää pois,meillä kuitenkin syödään jo liharuokiakin.
Ja viimeinen liharuoka syödään myöhään illalla koska ei juo velliä eikä innostunut puurosta.

Ihanko vain tyyliin huudattamalla ettei anna pulloa? Ihan sama,kunhan poika alkaa nukkua paremmin..

Tässä itse pitäisi nyt virkeänä tehdä kotihommia ja hoitaa muut lapset mutta kaikki menee aivan sumussa..

Kiitos tuhannesti että sain purkautua! :flower:

Ehkäpä vauvan mielestä yösyöttöjä ei voi vielä jättää=). Mun omat heräsi 8kk asti joka yö montakertaa syömään, tunki niihen illalla ruokaa vaikka miten paljon. Ei ne vauvelit ole mitään koneita jotka saisi yöksi sammutettua. Rankkaahan se oli varsinkin toisen kanssa. En vielä huudatusta suosittelisi tuossa iässä. Eikö isä voisi antaa sitä pulloa että saisit nukkua? Ainakin osan kerroista.

Alkuperäinen kirjoittaja moro:
Ehkäpä vauvan mielestä yösyöttöjä ei voi vielä jättää=). Mun omat heräsi 8kk asti joka yö montakertaa syömään, tunki niihen illalla ruokaa vaikka miten paljon. Ei ne vauvelit ole mitään koneita jotka saisi yöksi sammutettua. Rankkaahan se oli varsinkin toisen kanssa. En vielä huudatusta suosittelisi tuossa iässä. Eikö isä voisi antaa sitä pulloa että saisit nukkua? Ainakin osan kerroista.

Sehän tässä oliskin helppoa jos isä voisi avustaa mutta hän tekee 3vuorotyötä ja esim tällä hetkellä hän kävi nukkumaan kun minä heräsin laittamaan isompia lapsia kouluun ja touhuu kahden alle kouluikäisen kanssa.Toki,heräs tuo 5kk melko pian kanssa.

Sillä mietin tuota yösyötiä koska ei aina edes juo pullosta kuin alle 50milliä ja nukahtaa..
Eipä sillä,on meillä muutkin heräilleet yöllä juomaan maitoa,useita kertoja.joskus jopa meni tyyliin litra yöllä maitoa..
Mutta nyt olen niin väsynyt että en vain jaksa jos en saa nukkua öitä kunnolla.

Kyllä mä luulen että meillä heitetään pitkin yötä olevat yösyötöt pois,ehkä tuo poika joskus oppii että yöllä nukutaan..

Yhteistyössä