Apuja, miten saada 1v8kk viihtymään rattaissa pidemmän lenkin ajan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avuton

Vieras
Lapsi haluaisi kävellä ja kitisee heti rattaissa. Kuitenkin joudun ulkoiluttamaan koiran, jolloin lapsen on istuttava rattaissa, en molempia pysty hallitsemaan jos lapsi kävelee. Ulkoilen lapsen kanssa aamupäivisin ja päikkäreitten jälkeen olis tämän lenkin vuoro, päikkäreitten aikaan en jaksa lähteä hölkkäämään.En nyt mitään hirmuisia lenkkejä tee, mutta nykyisin päästään vain korttelin ympäri kun alkaa huuto. Vinkkejä?

Mulla myös sama tilanne, että koirat pitäisi käyttää päikkäreiden jälkeen ja huuto rattaissa alkaa (1v 10kk). Mutta en minä ainakaan moisesta jaksa välittää. Kuitenkin ulkoillaan ja touhutaan paljon kaikkea. On se vaunuissa istuminen kurjaa välillä, mutta niin on elämässä moni muukin asia. Jos autossa alkaa karjuminen niin antaa karjua vaan. Minkäs sille mahtaa. Ei se maailmaa kaada. Oppiipahan jotain kärsivällisyyttä vähän.

Samoilla linjoilla olen ollut Cribsin kanssa, mutta on tosi ärsyttävää kun on parin kilsan päässä kotoa ja lapsi huutaa naama punaisena. Taidanpa kokeilla tuota taskulamppua, ei olis tullut mieleenkään..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Samoilla linjoilla olen ollut Cribsin kanssa, mutta on tosi ärsyttävää kun on parin kilsan päässä kotoa ja lapsi huutaa naama punaisena. Taidanpa kokeilla tuota taskulamppua, ei olis tullut mieleenkään..

Meillä se oli ihan pakollinen pojan kanssa syksyllä kun oli jotain 2,5v... pelkäsi pimeää ja rattailla ei voinut lähtee mihinkään ilman taskulamppua

Alkuperäinen kirjoittaja Cribs:
No eikai noissa viihdyttimissä mitään vikaa ole ja varmaan hauskaakin. Mutta en minä ainakaan jaksa tanssia ja loikkia että lapsi olis tyytyväinen :D Noin kuvainnollisesti.

Sinulla ei varmasti ole siinä tapauksessa ollut niin tulisen temperamentikasta lasta kuin esim. minulla ;) Kuopus saa välillä sellaisia raivareita, että huutaa naama sinisenä tai meinaa oksentaa huutoonsa (affektikohtaus, vaaraton, menee ohi iän myötä). Kerran on oksentanutkin rattaissa huutaessaan. Pystyy huutamaan tunnin putkeen yhtä soittoa eli niin kauan, että ääni menee käreäksi ja voimat lähtee.

Sen takia meillä oli esim. soivia leluja, joita pystyi painamaan kinnaskin kädessä, rataslenkeillä. Lämpimänä vuodenaikana myös kirjoja.

Yhteistyössä