Apuja kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vilttitossu-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vilttitossu-

Jäsen
11.11.2007
51
0
6
Pyytäisin hyviä käytös, kärsivällisyys, rangaistus neuvoja!! Kuusivuotiaani on aina ollut vilkas. Kuitenkin hyväsydäminen eikä silleesti tahallisesti halua toiselle pahaa. Normaalin rajoissa vilkkauskin menee. NYT hänestä on alkanut näkyä suoraan sanottuna murrosikäisen piirteitä!! Vääntelee naamaa minulle, välillä jopa kokeilee soittaa suutaan. On minä minä minä eikä kukaan muu...Uskoo,mutta toistaa tekojaan kuitenkin pian uudestaan.Niinkuin olisi joku kesän juoksuaika :laugh: Olen lomalla ja päätin että haluan nämä asiat ruotuun! Lomalla ollessani pystyn tekemään enemmän ja paneutumaan niihin kunnolla. Pystyn siis muutenkin mutta NYT otan oikein asiaksi! Auttakaa ja kertokaa hyviä vinkkejä mistä lähdetään ja miten....... :p

6-vuotiailla on tyypillisesti tuollainen 'mini-murrosikä', joten ihan normaalisti kehittyy..
mll:n sivuilla on aika hyviä ikäkausi kuvauksia ja vinkkeä eri ikäisten kasvatukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja de:
6-vuotiailla on tyypillisesti tuollainen 'mini-murrosikä', joten ihan normaalisti kehittyy..
mll:n sivuilla on aika hyviä ikäkausi kuvauksia ja vinkkeä eri ikäisten kasvatukseen.

Laitappa linkki,minä tarvian myös apuja tuon 6 veen kanssa!!!!!

www.mll.fi/vanhempainnetti/
omalle vajaa 6-vuotiaalleni, jolla on myös isotteluelkeitä ja vähän tollaista lällättely yritystä puutun heti tilanteeseen, jos jotain lällättelyä on, koska se yksinkertaisesti on huonoa käytöstä. hän myös aika hyvin tottelee, mutta kaipa tohon vaiheessen kuuluu, että joutuu uudestaan ja uudestaan puuttuun samoihin asioihin.

Yhteistyössä