Apuja kaivataan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katjuliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Katjuliisa

Jäsen
20.06.2012
89
0
6
En nyt tiedä mihin tämä kuuluu mut ajattelin että täältä vauvakuume puolelta saisin vastauksia :)

nonniin ja "ongelmani" on tämä eli tässä kevään mittaan menkkani ovat menneet sekaisin. edelliset kuukautiset alkoivat kp 29 tai niin ainakin luulin no kp 30 ei tullut vuotoa.Kp 31 alkoi sitten vuoto.Kummasta päivästä lasken kierron tosta kp29 vai kp31? Olen laskennu tosta kp 31 ja nyt olisi menossa kp9 ja ihan tajuttoman kipeä(viiltävä kipu) on vasemman puoleinen alamaha,säteilee ihan reisiin asti,ja kun menkat loppuivat menkkakivut jäivät,ovistestin tein ja sen mukaan ovis ei ole vielä.kuinka monta päivää aikasemmin ennen ovista teillä alkannu tulla ovisoireita? Pahoittelen tyhmää kysymystäni mut olen vähän tietämätön näistä asioista kun en ole ennen tarkkailut kehoani niin tarkasti ja ovistikkuja en ole ennen käyttänny.
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen :)

Eka menkkapäivä (kun kunnon vuoto alkaa, joillakin tulee ensin pari päivää tuhrua) on aina kp1 oli kierto minkä mittainen tahansa. Muniksen kasvukipuja voi olla useanakin päivänä ennen ovista.
Jatka vaan tikuttelua :) eiköhän se sieltä pongaudu.. Veikkaisin kyllä että 29-31 päiväisellä kierrolla ovis olisi vasta kp13-19 välisenä aikana...

Aloitinkin "vähän" liian aikasin tikuttelun,tiedän. Mutta tämä on tällainen kokeilu tämä minun oviksen tikuttelu :) Aikasemmissa raskauksissa en ole ovista tikutellu. Mutta tuntuu että näin vanhemmiten oviskivut kovempia kuin ennen :) Ja ihan mielenkiinnolla nyt siksiki ovista tikuttelen kun menkat on ollu kahtena peräkkäisinä kertoina ihan omituiset, hormoonit jostain syystä vissiin sekasin tai jotain.

Viimeksi muokattu:
Moikka, mä tikutin tässä kierrossa ekan ovikseni ja sen takia onkin tuoreessa muistissa et mulla alko juilinnat kolme päivää ennen plussaa, ovis plussan sain kp15, mul oli 29 pvn kierto...En tiä onko mitää apuu ku noihan on niin yksilöllisiä :)

Mä tilasin noita ovistestejä raskauskeijusta ja niitä tuli 7kpl ja eilen kun sain ne niin pakkohan se oli jo testata :) Tänään sitten tein toisen testin ja viiva oli pikkasen vahvempi ku eilen eli ovista odottaessa jossei testit lopu kesken :) Tosiaan on vähän vaikee arvioida milloin ovis on ku kierto on ennen ollu 28-30 ja nykysin 26-31. Vaikka aina mä olen melkein tienny milloin ovis on limoista päätellen. Nämä ihmeelliset kivut ja juilinnat onkin sitten mulle ihan uusi juttu, tai sitten en ole ennen kiinnittänny niihin huomioo :D