Apuja kaivataan! Raskaustesteistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli tein nyt alkuviikosta (maanantaina) selvästi positiivisen raskaustestin (clear blue), mutta terkka halusi että vien virtsanäytteen myös tk:n labraan vielä (käytäntö kuulemma).
No vein sen nyt tänä aamuna ja kun tulosta kysyin niin oli negatiivinen!!!!????

Voiko olla että tk:n testeissä se herkkyys on niin huono ettei näytä vielä?
Tein itse vielä nyt illalla clear bluen digitaalisen raskaustestin joka näytti tulosta : raskaana 2-3 (viikolla)!!!!

Nuo omat tekemäni testit ovat vielä päivänäytteitä ja labraan vein näytteen jota varten olin pidätellyt 5t! Ei ymmärrä....

Itselläkin kävi tuo näytteiden sekoittuminen mielessä mutta en jaksa uskoa siihen! Kiertoni vaihtelee jonkin verran välillä 24-29 päivää. Testasin tuon ekan plussan siis heti kiertopäivänä 24. Itse luotan kyllä siihen että olen raskaana kun edes tiputteluvuoto ei nyt alkanut jne. Voiko nuo tk.n testit olla vielä noin antiikin aikaisia?

Ihan kunnan varojen haaskausta juoksuttaa äitejä labrassakin raskaustestissä - varsinkin kun tulos on noin luotettava..! Olet varmasti raskaana jos testi sen yhä kotona sanoo, niihin voi kyllä luottaa! On ylipäätään harvinaista, että neuvola vaatii mitään omia terveyskeskuksen testejä, kyllähän nyt aikuinen nainen osaa testin tehdä kotonakin! Onnea!

[QUOTE="kätilö";25009729]Ihan kunnan varojen haaskausta juoksuttaa äitejä labrassakin raskaustestissä - varsinkin kun tulos on noin luotettava..! Olet varmasti raskaana jos testi sen yhä kotona sanoo, niihin voi kyllä luottaa! On ylipäätään harvinaista, että neuvola vaatii mitään omia terveyskeskuksen testejä, kyllähän nyt aikuinen nainen osaa testin tehdä kotonakin! Onnea![/QUOTE]

Kiitos sinulle vastauksesta! Ihmettelin tuota itsekin kun esikoiselta ei tarttenut viedä ja nyt piti! Yritän nyt asennoitua siihen plussaan, mutta jotenkin takaraivossa kummittelee tuo negatiivinen!

Yhteistyössä