P
"pelastusrengas"
Vieras
Huokaus nää kilot on tainnu tulla jäädäkseeneikä mielenkiintoa löydy laihdutukseen. Olen reilut 30-kymppinen kotiäiti 164cm ja n. 90kg *hui* Olen kyl tyytyväinen itseeni ei sillä mut remonttia kaipaan pukeutumiseeni.
En ole enää "nuori" vaikka haluan jatkossakin käyttää nuorekkaita, istuvia, mukavia, rentoja jne vaatteita.
Useita raskauskia takana ja alamahassa kauhia nahkapussi/ihrakasa
Samoin keskivartalolleni muodostuu vaatteiden kanssa helposti sellainen paksuhko pelastusrengas :X Ylämaha pömpöttää ja saa näyttämään kuin olisin taas raskaana. Olkani ovat kapeat, povi suht iso ja peppu tosi iso eli olen kait päärynävartaloinen ihminen ?
Mites housut. Korkea vai matala vyötärö? Matala saa jenkkakahvat ja pelastusrenkaan esiin mut korkea paljastaa pömpön tossa häpyluun päällä. Leveät tunikat saa näyttämään tankilta. Tykkään pitää vartalonmyö.täisiä paitoja mut en halua näyttää täyteen ahdetulta nakilta ja pursuta joka kohdasta yli :/ Kaulani suht lyhyt joten käytän usein v.-aukkosiia paitoja. Olen huomannut et pussihihaiset paidat näyttävät hyvältä.
Olen miettinyt leggienssien käyttöä mut käykö ne ihmiselle jolla pulleat reidet? Mites ulos pukeudutaan sit? Millaiset kengät? Takki?
Kaikki apu olisi nyt tarpeen
Kenties vinkkejä myös mkistä vaatteita kannattaa ostaa. Kuvia?
En ole enää "nuori" vaikka haluan jatkossakin käyttää nuorekkaita, istuvia, mukavia, rentoja jne vaatteita.
Useita raskauskia takana ja alamahassa kauhia nahkapussi/ihrakasa
Mites housut. Korkea vai matala vyötärö? Matala saa jenkkakahvat ja pelastusrenkaan esiin mut korkea paljastaa pömpön tossa häpyluun päällä. Leveät tunikat saa näyttämään tankilta. Tykkään pitää vartalonmyö.täisiä paitoja mut en halua näyttää täyteen ahdetulta nakilta ja pursuta joka kohdasta yli :/ Kaulani suht lyhyt joten käytän usein v.-aukkosiia paitoja. Olen huomannut et pussihihaiset paidat näyttävät hyvältä.
Olen miettinyt leggienssien käyttöä mut käykö ne ihmiselle jolla pulleat reidet? Mites ulos pukeudutaan sit? Millaiset kengät? Takki?
Kaikki apu olisi nyt tarpeen