apuja huimaukseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miivi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miivi

Jäsen
24.01.2005
147
0
16
heipsan kaikille

pakkohan mun on taas jossain kysellä tällästäkin asiaa,mikä kyllä vaivaa minua kovasti, johtuen siitä että se tulee aina vaan takaisin ja takaisin...

eli, minua on huimannut nyt ajoittain vuoden ajan suurinpiirtein, se tulee jaksottaisena, sellaisena keinuvana olona, välillä sen voi huomata jos olen paikallani kun keinuttaa kuin laivassa, pystyn silti toimimaan ja saan arkiset asiat hoidettua...kun käyn lenkillä minua ei huimaa...se kestää viikosta kahteen ja pysyy taas pois, kunnes palaa takaisin...mistä voinee johtua, olen lääkärissäkin ravannut muttei tunnu apuja löytyvän, onko miulla kohtalontovereita yms.joku joka osaisi kertoa mistä johtuu tai muuta?

on vaan kamalan kurja tunne, ja jatkuvana pitää jaksaa sitä kun ei jätä rauhaan...apuja...

tulipas parempi olo kun sain kirjotettua tästä jonnekin =)

katso googlesta asentohuimauksella. johtuu sisäkorvan tasapainokivistä ja on täysin vaaraton vaikkakin ikävä vaiva. auttaa erilaiset asentohoidot joilla pyritään saaneet jumissa olevat tasapainokivet liikkeelle.

ei mulla sellain ole ollut että olisin makuulla silloin on paremoi ja usein istuessa paikoillaan jonkun aikaa niin vaiva helpottaa, ja makuulla on parempi aina olla, en ole huomannut että mitkään asennot olisivat siihen yhteydessä se, alkaa aamun ensimmäisinä tunteina kun olen jonkun aikaa touhunnut, ja sitten se jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...lepäillessä ei tunnut...illalla kun menen unille ja sänkyyn on huono olo, ja pää voi olla kipeä, kun jämähtää periatteessa paikoillee. kamala pelko että tämä on jotakin vakavaa.......... nyt odotan kutsua korvapolille mutta siihen voi mennä kuukausiakin!!!!

Yhteistyössä