Apuja ensimmäisiin päiviin ilman tupakkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaMYY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PahaMYY

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
2 870
0
36
Keksikään mulle hyviä niksejä, millä selviin ensimmäisistä päivistä? :ashamed:

Nikotiinipurkkaa oon syönyt, mutta se ei vie kyllä pois sitä tarvetta mennä savukkeelle! Ja mulla on todella huono itsekuri tän asian suhteen :ashamed:

Mä söin sitten makeaa aluksi ihan hyvällä omallatunnolla. Teki siis mieli jotakin mussutettavaa. Toinen juttu oli että lisäsin liikuntaa tosi paljon, kun kunto koheni nopsaan niin auttoi sitten henkisesti tupakantuskaan..

10+ vuotta mennyt ilman tupakkaa, ei siihen kovin kauaa mene kun ei enää tee mieli. Edes baarissa.

Älä ajattele sitä, lähe vaikka kävelylle, tai jotain. Vältä niitä tilanteita, joissa tavallisesti polttaisit. Kyl se siitä, ekat kaks viikkoo on pahimmat, sit se helpottaa.. d:)b

nimim. Kaksi vuotta ilman tupakkaa.. :D

Mulla on tässä nyt 4.päivä menossa ilman ja joka päivä on helpottanut jo vähäsen :) Oon syönyt ja syönyt ja syönyt aina kun on tehnyt mieli tupakkaa.. Eli ens viikolla alkaa armoton laihdutuskuuri!

Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:
Kotona oon ja ei mitään "tekemistä" siis sellaista ettei tulis tupakka mieleen :whistle:
:ashamed:

Keksi nyt herranjumala jotain tekemistä! Kaupoille, ulkoilemaan tai jotain. Itse olisin jo varmasti sortunut jos olisin vain kotona (nyt oon töissä). Viikonlopuksikin oon järjestänyt melkein taukoamatta ohjelmaa ;)

Mulla tulee nyt lauantaina kolme viikkoa. Pari kiloa on painoa tullut kun aluksi söin karkkia ym. koko ajan. Siis ne ensimmäiset päivät tai vko on kauheat, mutta kyllä siitä selviää. Mun teki ainakin kauheasti mieli just, kun oli kotona ja sellaset tutut tilanteet jolloin oli tottunut käymään. Sitten vaan kauheasti touhuamaan jotain. Tai pois kotoa. Vieläkin niitä hetkiä tulee, mutta harvemmin ja menee nopeaan ohi. Ennenkaikkea olo on mahtava! Energiaa piisaa ja se hiivatin syöpäkääryle ei hallitse elämääni enää! Tsemppiä kovasti!

mulla on menossa 3pvä ilman tupakkia, ensimmäinen päivä meni leikiten, toinen pvä oli tuskaa, nyt 3 päivä alkanu aika hyvin, nikotiinipurkka ollu käytössä välillä.. mä olen miettiny kun on tehny ihan hirveesti mieli tupakkaa, että mitä mä saan sillä että poltan? saanko mitään hyvää? joo no hyvän olon hetkeks,
-haisee pahalta
-menee rahaa
-terveys
-aikaa-
- no onhan noita mitä kannattaa miettiä kun lopettaa, mä olen päättäny että vaikka repisin hiukset päästä niiin tupakkaan en koske enään! nyt olen 23v täytän 24v, ja olen polttanu jo 10v! joten saa riittää! mä olen miettinyt että miks onon niin tyhmä että olen polttanu, huhhuijaa..

Yhteistyössä