V
vieras
Vieras
Poika on ollut aina haastava ja vilkas. Välillä on käyty perheneuvolassakin tuloksetta. Tänään pojan samanikäinen veli ja pikku-veli rakensivat majaa ja poika meni koko ajan sinne repimään. Nostin pojan sitten pois ja vein olohuoneeseen, jossa alkoi riehua ja potkia mua. Yritti tahallaan potkia ja lyödä mua mahaan, koska tietää että meille on tulossa vauva. Kun kielsin potkimasta, niin nauroi vaan ja oli sitä mieltä, että haluaa vauvalle käyvän huonosti. Nyt on sitten mulla alavatsa kamalan kipeä
Poika ei pysty kuuntelemaan mua ollenkaan. Vaikka otan eteeni puhutteluun, niin tuijottaa jalkoihinsa ja pyörii ja heiluu koko ajan. Puhuttelun jälkeen kun kysyy, että mitä just sanoin, niin ei muista ollenkaan.
Poika on koko ajan pahanteossa ja kiusaamassa. Kotona tekee kaikkea mahdollista ja nyt oli päiväkodissakin vetänyt haarukalla pöytään pitkät naarmut :|
Kaikki päivät on taistelua, mulle jo kotityöt on saavutus nykyään...
Poika ei pysty kuuntelemaan mua ollenkaan. Vaikka otan eteeni puhutteluun, niin tuijottaa jalkoihinsa ja pyörii ja heiluu koko ajan. Puhuttelun jälkeen kun kysyy, että mitä just sanoin, niin ei muista ollenkaan.
Poika on koko ajan pahanteossa ja kiusaamassa. Kotona tekee kaikkea mahdollista ja nyt oli päiväkodissakin vetänyt haarukalla pöytään pitkät naarmut :|
Kaikki päivät on taistelua, mulle jo kotityöt on saavutus nykyään...