Apuaa sikiöseulonta ja ahdistuminen tuloksista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Menin ja katoin sikiöseulonnan verikoe tuloksia vaikkei olis kannattanu.
Nyt oon ihan tosi ahistunu onko kaikki ok.
Tehtiin raskausviikolla 10+1, s-hcg-b-v arvo oli 11.60 ug/l ja S-PAPPA 851.
Jotenkin tuo hcg-arvo tuntuu kovin matalalle verraten muihin joita googlesta löysin.
Matalilla arvoilla monella oli ultrassa huomattu raskauden keskeytyneen.
Luin myös että nuo eivät kerro vielä mitään mutta silti ahdistaa ja seuraava ultra on vasta parin viikon päästä (varhaisultrassa löytyi syke).
Millasia arvoja teillä on ollu?
Onko ollu matalia ja silti kaikki ollut ja mennyt hyvin?
Sekavaa tekstiä kun ahistaa niin paljon ja niin vähän tietoa netissä näistä, on eka lapsi kyseessä.
 
Noi arvot on kyllä vaikeita tulkita ilman ultraa.. mulla oli viimeksi ns hyvät arvot, mutta silti oli mennyt kesken ennen nt -ultraa (verikokeen jälkeen kylläkin ). Toi hcg kuulostaa kyllä keskivertoa matalammalta, mutta nekin on tosi yksilöllisiä juttuja. Pystytkö siirtää ultraa lähemmäs ? Mulle on tullut mielenrauhaa sykkeiden kuuntelu dopplerilla, onko sulla mahdollisuutta hankkia sellasta? :)
 
vierailija
Kiitos vastauksesta,
pitää varmaan maanantaina soittaa että onko mahollista päästä aiemmin kun ahistaa oikeesti niin paljon tuo arvo, jos ei niin sitten maksan vaikka yksityisellä käynnin niin sais mielenrauhan.
Sitä dopplerin hankintaa oon kyllä tässä samalla miettiny, vois olla varmaan aika hyvä ostos 🤔
 
vierailija
Jatkan vielä että harmi kun oli mennyt sinulla kesken.
Ilmeisesti ne kuitenkin heittelevät yksilöllisesti suuntaan ja toiseen ettei voi oikeen sanoa mitään mitkä on loppuunsa hyvä juttu nuissa arvoissa ja mikä ei 😣
 
Näin juuri .. mä oon nyt kuitenkin onnellisesti uudestaan raskaana ja perjantaina olis ultra ja taas jännittää. Ymmärrän sun huolen siis todella hyvin ja toivon todella että kaikki olisi mallikkaasti🙏🏻🙏🏻
 

Yhteistyössä