Apua!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolestunut äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huolestunut äiti"

Vieras
Tein tämän kuun 1 päivä raskaustestin johon tuli positiivinen tulos ja raskausviikkoja 1-2. Toinen raskaus ja olen 20v täysin terve jne. Äsken kotiin tultuani tunsin että jotain tuli alushousuihin.. ja vertahan se oli.. tippui ihan reilusti pönttöön ja pyyhkiessä tuli myös ihan reilusti!! Siteen laitoin ja siihen tullut nyt parin tunnin aikana ihan vähän verta. Kuitenkin joka kerta kun käyn kusella niin verta jää paperiin pyyhkimisen jälkeen... :/ Soitin naistenklinikalle ja sanoivat siellä että ei tarvii huolestua jos ei verta tuu ihan niinku todella paljon!!! ja kuulemma pitäs olla myös hurjat kivut että olis merkki jostain vakavasta?!? Oon nyt tässä koko illan aivan paniikissa ollut... Välillä tuntuu pientä "vihlovaa" kipua alavatsassa ja menee oikeeseen JALKAAN asti?!?! mut tota kipua kyllä harvoin ja ei satu kovinkaan paljon... Toissapäivänä mulla tuli pyyhkiessä ihan haaleeta vaaleanpunaista vuotoa :O huolestuttaa... mitä jos keskenmeno :(

Mulla oli sama juttu ja terve lapsi syntyi, toisilla taas tulee paljon verta ja menee kesken, eipä tuota tiedä ennenkuin menee itse läpi koko jutun. Toivotaan että sullakin lopputulos on terve vauva tästä huolimatta.

Mullakin tuli esikoisestaa aikoinaan vähän verta. Ei mennyt kesken ja terve vauva tuli. Toivottavasti sullakin väärä hälyytys. Jos on mennäkseen kesken niin lienee parempi tuossa vaiheessa kuin myöhemmin. Mutta luulen että on vain tiputtelua joka loppuu parissa päivässä.

Mulla oli rv 6 keskenmeno, alkoi vähäisellä vuodolla, ja jatkui noin menkkamäärillä, ei sen enemmällä. Ei tullut pahemmin hyytymiä tai mitään. Mutta niin vain oli keskenmeno. Kannattaa käydä pari päivän päästä ottaa terveyskeskuksessa verikoe, niin tiiät. Normiraskaustestit voi näyttää positiivista vaikka ois mennyt kesken.

Yhteistyössä