Apua!

Olemme yrittäneet raskautta mieheni kanssa kohta puoli vuotta. Täti on kuitenkin joka kuukausi saapunut aivan ajallaan, kierto on hyvinkin säännöllinen, 24-26 vuorokautta. Nyt kuitenkin kroppa teki jotain hyvin poikkeuksellista. Viimeisimmät kuukautiset alkoivat jälleen ajallaan 5.9. ja olivat ihan normaalit. Vuoto loppui 4-5 päivän kuluttua, mikä sekin on vielä täysin normaalia. MUTTA SITTEN alkoi kuukautismaiset kivut uudestaan sekä tuhruttelu/välillä ihan punainenkin vuoto. Nyt eletään kp13 ja edelleen tuhruttaa ja on alavatsakipuja! Nythän pitäisi olla jo ovis!
Mikä ihme minua nyt vaivaa? Kävin viime talvena gynellä, silloin otettiin papa ja ultrattiin, kaikki oli ok. Pitäisikö nyt kuitenkin varata uusi aika tämän täysin poikkeuksellisen kierron takia?

Kuulisin mielelläni kanssakuumeilijoiden kaikenlaisia kokemuksia ja mielipiteitä, kiitos! :)
 
Minulla samaa ongelmaa :( Tässäkin kierrossa kävi juurikin noin että oviksen jälkeen alkoi tuhru joka muuttui sitten vuodoksi,tosi niukempana kuin tavallinen menkkavuoto! :/ Vuoto alkoi oviksen jälkeen ja jatkui 10 päivää!
Nyt kun menkkojen pitäsi oikeasti alkaa niin vuotokin loppui kuin seinään 4 päivää sitten!
Itse epäilen itseläni ohutta kohdun limakalvoa ja keltarauhasen vajautta!
Olen nyt tutkimuksissa (kerran käynyt) ja laajat hormonikokeet pitäisi ottaa mutta nyt nekin taisi mennä päin honkia koska kierto on ollut tällainen (piti tiettyinä kierron päivinä ottaa) :headwall:
Nyt en siis oikein tiedä mikä kierronpäivä mulla on menossa 30 vai 14!! :kieh:
Sinun kannattaa tosiaan käydä gynellä tutkituttamassa tilanne!
 
Kiitos vastauksista! Kävin gynellä heti torstaina ja diagnoosi oli varhainen keskenmeno. Otettiin verikoe ja sen mukaan raskaushormoonia oli vielä vähän veressä jäljellä. Hassua kuulla saaneensa keskenmenon ilman, että edes tiesi olevansa raskaana.
Positiivista on se, että nyt ainakin tiedän raskaaksitulon olevan mahdollista. Ei muuta kun uutta matoa koukkuun ja hyvillä mielin eteenpäin. :)
 

Yhteistyössä