APUA!!! :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
Eli, onko kenelläkään muulla ollut niin että raskaustestit on näyttäny koko ajan negaa ja on ollut raskaana? Mää meen ens viikolla ultraan kun maha on iso ja mahassa möyrii, painoo nousee ym.. kohdun koko vastaa n.7kk, eli olisin jo seittemännellä kuulla :'( mulla on ennestään kolme pientä lasta, enkä todellakaan ollu suunnitellu enempää lapsia :'( nyt on jo niin pitkällä raskaus ettei voi enää tehdä mitää.. oon vaan itkeny koko ajan.. mitä mää teen???? :'(

paria viikkoa ennen laskettua aikaa koti testit näytti mulla negaa...
mun elimistö ei tuottanu tarpeeksi rakaushormonia...
ultaralla on molemmat varmistettu aikoinaan

luin tarkemmin..
sä et vissiin olis halunnu lisää lapsia ???

varmaan on kuitenkin jotain muuta.. en nyt halua säikäyttää, mutta yhdellä tutullani oli maha kasvanut niin paljon, että näytti siltä kuin olisi ainankin kuudennella kuulla raskaana ja oli myös kaikki raskausoireet (testit näyttivät negaa) ja kun asiaa alettiin tutkia, selvisi että kohdussa oli iso kasvain mikä kasvoi hurjaa vauhtia. onneksi oli hyvänlaatuinen, kohtu leikattiin pois kokonaan, eivät pystyneet säästämään sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:

luin tarkemmin..

Miten sää selvisit järkytyksestä? Tää on oikeesti ihan kamalaa :'(
Juu, en siis halunnut enempää lapsia, ainakaan vielä.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

luin tarkemmin..

me haluttiin molemmat...
ekaa yritettiin vajaa vuosi ja toinen tärppäs kerralla..
molemmat oli haluttuja...siksi ei oikeestaan ollunna ees järkytys
tosin molemmat ultrattiin ja todettiin alle 10rv:n ku menkat jäi pois...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

luin tarkemmin..

me haluttiin molemmat...
ekaa yritettiin vajaa vuosi ja toinen tärppäs kerralla..
molemmat oli haluttuja...siksi ei oikeestaan ollunna ees järkytys
tosin molemmat ultrattiin ja todettiin alle 10rv:n ku menkat jäi pois...

ok, mut mulle on selvinny vasta nyt.. mulla siis on ollu koko ajan menkat ym.. mut tosin ihan epäsäännölliset..

Et sitten ole itse epäillyt raskautta ennen nyt vasta? Miten on mahdollista, kun liikkeetkin tuntunut jo viikkoja, ja mahakin jo seitsemännellä kuulla jonkinmoinen? Eikö MIKÄÄN ole herättänyt sun epäilyä aiemmin??

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Et sitten ole itse epäillyt raskautta ennen nyt vasta? Miten on mahdollista, kun liikkeetkin tuntunut jo viikkoja, ja mahakin jo seitsemännellä kuulla jonkinmoinen? Eikö MIKÄÄN ole herättänyt sun epäilyä aiemmin??

Siis oon epäilly, mutt kun ne testit on näyttäny negaa koko ajan.. ja liikkeitä oon luullu ilmavaivoiks :/ oon lihava joten vauva maha ei näy heti..

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Niin siis mistä tiedät että olet raskaana?

Se selviää nyt tiistaina varmuudella... jos raskaana en ole niin sitten se on tyyliin joku kasvain.. mutta kaikki raskaus oireet kyllä on, nyt kun niitä ajattelee ja laskee yks plus yks.. :/

mullakin näytti ekat kolme negaa..
en sitten niihin luottanut kun olin aivan varma asiastani jo:D
menin suoraan neukkuun ja siellä otettiin verikokeet ja menin ultraan..kyllä olette kolmannella kuulla raskaana! :)
iloinen yllätys oli:)

:)Ryhdistäydy hyvä nainen! Vielä voit nauraa tälle kaikelle! *Rutistaa kovaa* Kyllä sä kestät. Sinut on tarkoitettu näköjään pelastamaan suomenkansa joka meinaa hävitä sukupuuttoon! Olen ylpeä sinusta! Kun lapsesi ovat isoja niin sinua vain hymyilyttää ellei jopa naurata tikahtuakseen mitä olet saanut kestää!

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

En ole ap,mutta mulla ainakin mahassa tuntuu välillä vauvanpotjuja muistuttavia muljahduksia vaikken raskaana olekaan,myös äidilläni ollut näin ja uskon ettemme ole ainoita maailmassa. Raskaana oleessakin oli vaikea tietää oliko vauvan potku vai vatsani joka elämöi.

Kaveri sai tietää olevansa raskaana vasta synnytyksen käynnistyttyä,eli ei mikään ole mahdotonta.