Apua yöllisiin heräilyihin..

Meillä on kohta 7kk poika ja n. kuukausi sitten poitsu jätti itse yösyömisen pois, mutta nyt on sitten yöt sellaisia että tunnin välein herää ja annan vesihuikan pullosta ja tutin suuhun ja sitten jatkaa unia... Millä ihmeellä saisi pitempiä jaksoja nukkumaan yhteen menoon??? Päivisin nukkuu kahdet päiväunet ja kerralla 1-3 tuntia. Kiinteitä syödään oikeinkin reippaasti ja imetän aamuisin sekä iltaisin, päivällä korviketta koska tisuli ei kelpaa.. :( Alkaa tässä itse olemaan aika poikki tuohon tunnin välein heräilyyn...

meillä oli samantapaista jossain vaiheessa. Kun lapsi ei herännyt nälkään vaan tuntui että unirytmi vain oli hakusessa, niin olin vieressä hetken, en ottanut syliin ellei tarvinnut kovan itkun takia, ja hipsin tieheni. Kyllä se kärsivällisyyttä tarvii, meillä ainakin meni useampi viikko ennen kuin se kokonaan loppui, mutta loppui kuitenkin. Tiedän, ettei se pahimman väsymyksen keskellä lohduta, kun joku sanoo jutun olevan ohimenevää, mutta yritä levätä jos voit vauvan päikkäreiden aikana. Voimia!

Minä ainakin jättäisin tuon vesitarjoilun pois. Varmaankin olisi muutama yö aika mielenkiintosia, mut luulisi pojat oppivan, että ei kannata heräillä pelkän tutin takia.

Kokemusta ei siis ole, mut näin varmaan siis tekisin tilanteessasi. Meillä pitäis yösyötöt tolta neidiltä jossain vaiheessa lopettaa...

Yhteistyössä