apua, vuoden ikäisellä kirkkaanORANSSIA, limaista kakkaa !!!???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZIKI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ZIKI

Aktiivinen jäsen
06.03.2010
1 227
0
36
mitäs tämä on ? pitäiskö olla huolissaan ? Puol tuntia jaksoin jonottaa puhelimessa tuonne hiton terveysneuvontaan, mut ku ei vastaa puhelimeen, aika miul oo aikaa koko päivää istuu puhelin kädessä.
Taustatietona sen verran, et tytöllä on ollu pari päivää kuumetta ja flunssaa, tänää ei kuitenkaa edes lämpöä, ainoastaan nenä vuotaa, ei muuten mitään, normaali lapsi, syö kylläkin vähän huonosti nyt. Tänä aamuna tuli tollane neon oranssi kakka samoin ku äsken, mitä tää oikein on ?

Eihän ole syönyt mitään väriliituja tms? No joo, varmaan epätodennäköistä, mutta itse meinasin kerran viedä koiran kauheaa vauhtia lääkäriin, kun se kakkasi punaista. Seuraava pötkö olikin sitten vihreä jne... Oletan kuitenkin, että väriliidulle käy vauvan suolistossa samoin kuin koirankin vatsassa.

ei, ei todellakaan ole voinut saada suuhunsa mitään sellasta mikä ei sinne kuulu...luin vaa et aikuisella se kuulemma kielii haimatulehduksesta, mut siitä tuskin kysymys, ja muksuilla taitaa olla eri asia...toivottavasti. Ei saa perkele yhtään oikeeta lääkäriä langan päähän ni halusinkin vaa kattoo onks tääl kellää ollu samaa vaivaa, vähän alkaa pelottaa...

No mulla on kyllä allerginen lapsi, mutta meillä kakka on välillä oranssia, välillä vihreetä ja välillä keltasta. Semmosta se sitten on.
Oranssia on oikeestaan hirveen helposti jos on syöny paljon porkkanaa ja muuta mikä on muutenkin oranssia.

En mä tommosesta osaa kyllä niin huolissaan olla. Odota seuraavaa kakkaa ja kato mimmosta se on. Taikka jos lapsen vointi huononee tai jotain vastaavaa, niin sitten lääkäriin. Mutta niin kauan kun on kaikki hyvin, ni kaikki on hyvin =)