Apua,voinko olla raskaana??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marutzella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marutzella

Vieras
Luin tuossa kun joku kyselli mistä kierron lasku aloitetaan,ja toinen vastasi,että lääkkeellisestä keskeytyspäivästä.Minulle tehtiin keskeytyneen keskemenon lääkkeellinen kesk.28.12.ja vuotoa on jatkunut kylläkin viimeiset päivät aivan tiputtamalla.Olin ekakerran ilman ehkäisyä kesk.jälkeen pari päivää sitten.Nyt ajattelin pelon sekaisin tuntein,etten kai voi olla raskaana,kun suositellaan,että yhden menkat pitäisi olla välissä.Haluan rauhassa suodattaan tuon rankan kokemuksen,ennenkuin yritän,joten pitääpäs hoitaa ehkäisy kuntoon.Toivottavasti ei vielä,sillä kuvittelin,ettei näin nopeasti ja heti voisi alkaa odottamaan.Kertokaa kokemuksia.Kiitos!!!

Hei! Sulla on rankka kokemus takana! Itsekkin olen kokenut kaksi keskenmenoa peräkkäin viimevuonna. Kyllähän se on pieni mahdollisuus että olet raskaana uudestaan. Oletko yleensä helposti tullut raskaaksi? Kyllähän sitä vaatii aikaa toipua keskenmenosta, itselläni meni 4 kk ennnenkuin olin tarpeeksi vahva alkamaan uudelleen yrittämään. Nyt rv 6+3. Voimia sinulle. :hug:

Yhteistyössä