Apua unettomuuteen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uneton äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla sama juttu vauva valvotti 3viikkoa putkeen öisin söi kolemkin kertaa ja rytmit oli sekasin nukku päivät ja valvoi yöt + sairasti vielä entererokon 2 kuukautisena. :( Se vasta huutoa olikin...nyt on nukkunut jo 4h putkeen ja minä vaan valvon? määräisiköhän lekuri unilääkkeitä?

Mä sain vauvan 4 kk neuvolassa nukahtamislääkkeet että saisin valvimisputken katkaistua, mutta en ole niitä kuitenkaan saanut otettua... Lääke pitää ottaa viimisen imetyksen jälkeen, yöllä ei voi imettää, ja joknkun toisen pitää olla lasta varten, lääkkeissä EI vastata vauvasta.
Meillä nyt 8 kk vauva syö vieläkin monta kertaa yössä enkä ees raaski jättää sitä, joten oon sinnitellyt unen kanssa. Välillä saa nukuttua paremmin, sit taas tulee monen yön huono putki, mutta jaksan sillä että se "hyväkin" yö tulee sit taas. Hyvänä yönä saan nukuttua 1,5-2 h putkeen 2 tai 3 kertaa yössä :) Päivällä en saa tai voi nukkua.

Täällä vauva valvotti muutaman eka kuukauden, ja kun alkoi nukkumaan paremmin niin en itse enää osannutkaan nukkua.. Sain nukahtamislääkkeet ja ne on auttaneet, herään silti hyvin kun vauvakin herää, syö vielä pari kertaa yössä. Tuo lääke ei vaikuta kuin pari tuntia, auttaa just siihen että saa ite unenpäästä kiinni.. :)

Yhteistyössä