Apua työpaikkahakemukseen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apuva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apuva"

Vieras
Viimeisimmästä työpaikkahakemuksesta on aikaa semmoset neljä vuotta vaikka olen vaihtanut välissä työpaikkaa (tosin takaisin entiseen firmaan jonka hakemukseen en sitten panostanut ollenkaan koska tiesin että mut valitaan joka tapauksessa) ja nyt olis haussa sellainen paikka johon koen sopivani aivan loistavasti!
Hakemus tosin tuottaa elämää suurempia ongelmia, koska olen tottunut kirjoittamaan viralliset hakemuksen wordilla (haen paikkaa x ja blabla..) mutta tää on tällainen netissä täytettävä johon tulee erikseen kaikki entiset työpaikat yms ja sitten itse hakemus on erikseen.
Ja hakemuksessa on siis laatikot:"Vapaamuotoinen hakemuksesi" ja toinen "Kerro lyhyesti itsestäsi". Pelkään että mulla menee saman jankkaamiseksi koko hakemus ja jotenkin tuntuu typerältä toistaa hakemuksessakin nuo työpaikat jotka on jo listattu yhteen kohtaan :/

Mitä näihin siis kuuluu kirjottaa?! Hakemus menee kuitenkin suoraan siihen tiettyyn tehtävään niin tässäkin törmään siihen että tuntuu typerältä aloittaa hakemus "Haen sitätätätuota paikkaa"

hakemukseen ei muutenkaan kirjoiteta työpaikkoja, ne tulevat ansioluetteloon. mutta kumminkin, siihen hakemukseen voi muotoilla jotain "voisin olla juuri etsimänne henkilö tähän paikkaan koska jaadajaada", kehu lyhyesti ja ytimekkäästo ammattitaitoasi ja ominaisuuksia jotka nimenomaan sopivat tuohon paikkaan. sitten "kerro lyhyesti itsestäsi" kerrot yleisistä positiivisista ominaisuuksistasi, vaikka harrastuksista jne. kummassakaan noista ei tarvitse toistaa entisiä työpaikkoja kerta ne on jo kysytty (elleivät ole vaikka samaa alaa ja ole jotain mainitsemisen arvoista jostain niistä.) niin ja, älä lähettele työhakemuksia keskellä yötä ;)

Yhteistyössä