Apua,tulinko mä hulluksi:o

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Siis oikeasti,mä muistan mulla oli vaihe että halusin sisusta, ostaa jotain uutta kotiin,pukeutua lapsia kaunisti ,itseä ja bla,bla,nyt jo en tiedä,ei kiinosta mitään ja taas kun olin keskustassa niin tuntui siltä ettei löytyy muuta kun krääsä,mistään en tykänyt ja en tuhlanut kun syömiseen ja lapsille marjoja :snotty:

No säästyi rahaa ja huomaat, että kotona on jo kaikkea kun ei mitään löytynyt ;)
Olet siis vain parantunut ostomaniasta.... muuten, etkö ees uutta perukkia löytänyt?? :o ;)

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
No säästyi rahaa ja huomaat, että kotona on jo kaikkea kun ei mitään löytynyt ;)
Olet siis vain parantunut ostomaniasta.... muuten, etkö ees uutta perukkia löytänyt?? :o ;)

Mulla varma oli oikeasti ostosmania :laugh:
Perukkia en ole löytänyt,mutta,kauneuteen tai jos jotain kiva löydän töihin niin voin tuhlata,jos vaan tosi hyvää löytyy,mutta ei kauppoista löytyy yhtään

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä teillä on nyt sisustus kohdillaan ja lapsilla tarpeeksi vaatetta :)

no se on muuten totta että meille pitää vielä kaikki autotallista kalusteet jonnekin laita,sekä vanhta että melkein uudet,olin mä kyllä kova vaihtamaan vielä äsken ja nyt oksentaa kauppoista jo :x

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuntuu, että olisit maanis-depressiivinen. Mutta ehkäpä tuo on vaan normaalia sinulta.

Ahaa,selvä,ei ainakaan diagnosoitu,muttei haita vaikka olisi,paitsi vielä yks juttu ei mulla ollut ikinä noin pahaa oloa kun heillä kenellä on se manis.Sekä mulla oli vain masennus ja ahdistuneisuushäiriö synn.jälkeen,silloin vaan oli kokoajan pahaa olla.
Ja vielä yks juttu,että onko teillä kaikilla joku pakkoajatus tehdä heti psyko diagnoseja,sitten varma maailmassa on 99,99999% Sairaita vaan

Yhteistyössä