APUA!! Tukasta tuli KELTAINEN ja lauantaina juhlat!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keltapää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

keltapää

Vieras
siis auttakaa mua :( ostin kotiraidoitusväriä, joku Nutrisse, piti tulla tummanvaaleeseen tukkaan nättejä raitoja ja nyt on pää ihan auringonkukan keltanen:((
Meillä on lauantaina ystävien hääjuhla ja mä näytän tältä, mitä mä nyt teen??? En voi laittaa mitään uutta väriä kun hiukset muutenkin huonossa kunnossa!!

Eikä mulla ole varaa lähteä kampaajalle nyt, turha itkeä että menin itse raidoittamaan, köyhän oli pakko :(

ITKETTÄÄ!

tuo on aivan ärsyttävää. en usko että hopeashampookaan ehtii tepsiä lauantaihin mennessä..saisi sitä keltaisuutta pois ainakin.
voitko värjätä sitten tummalla siihen päälle? en keksi muuta kun eka tuli mieleen se kampaaja, mutta..:(

Alkuperäinen kirjoittaja keltapää;23056497:
siis auttakaa mua :( ostin kotiraidoitusväriä, joku Nutrisse, piti tulla tummanvaaleeseen tukkaan nättejä raitoja ja nyt on pää ihan auringonkukan keltanen:((
Meillä on lauantaina ystävien hääjuhla ja mä näytän tältä, mitä mä nyt teen??? En voi laittaa mitään uutta väriä kun hiukset muutenkin huonossa kunnossa!!

Niin siis laitoitko raitoina vaiko koko pään värin?

siis raitoja, mut niistä tuli liian leveitäkin kun iinä paketissa oli vaan sellainen harja. :( Tää väri on NIIN HIRVEE!

EikÖ olis kampaajia paikalla, jotain kikkoja PLEASE!!!

No helpoin vaihtoehto on vetää tumma väri päälle.

Toinen vaihtoehto on juurikin tuo, että kokeilet miten joku hopeashampoo tms. tuote vaikuttaa. Ei ihan ihmeitä tee.

Tai sitten koitat vetää jonkun tuhkavärin siihen raitakohtien päälle. Ei sekään idioottivarmaa tietysti ole.

No ihan oikeasti itse et siitä siistiä saa. Kampaajalle mars mars. Kampaajalta voit ostaa sävytteen (niitä on sellaisia kotipakkauksia), jolloin kampaaja valitsee sinulle oikean sävyn, jos et voi kampaajan käsittelyyn mennä.

mut eihän vaalea päälle voi vaan tummaa vetää. Oon joskus kokeillu ja se lopputulos oli ihan katastrofi. En mä pääse kauppungille edes, kun oon landella lasten kaa motissa. :(

Tää väri on just sellanen mitä näkee amisjätkillä tukassa, voi luoja!

Oma väri oli todella tumman vaalea. Juurissa vanhaa blondiväriä, järkky juurikasvu ja sitä yritin näillä raidoillamuka tasoittaa...HAH!

Entäs jos laittaisit päälle jonkin pohjaväriä hieman vaaleamman sävyn, esim jonkin beigeen taittavan, tasoittaa sävyä, mutta jättää kuitenkin elävyyttä väriin, Ja nimenomaan kevytväri tai suoraväri/sävyte, ei missään nimessä kestoväriä.

[QUOTE="alkup";23056653]siis raitoja, mut niistä tuli liian leveitäkin kun iinä paketissa oli vaan sellainen harja. :( Tää väri on NIIN HIRVEE!

EikÖ olis kampaajia paikalla, jotain kikkoja PLEASE!!![/QUOTE]

Mä olen kampaaja, mutta en mä oikein tiedä mitä voit tehdä jos siis haluut edelleen säilyttää ne raidat. Joko koitat uudestaan vaalentaa niitä lisää, tai sit laitat keltaisuutta taittavaa vaahtosävyä, tai sit värjäät ne vaan takas saman värisiksi kuin muukin tukka. Vaalennuspesua ei oikeen voi tehdä kun muuten haalistuu se pohjavärikin.

Mene ostamaan SUORAVÄRI, liilan/hopean sävyinen. Anna vaikuttaa pitkään. Tsekkaa juurikasvu.org -foorumi, sieltä löydät tosi paljon neuvoja tohon. Liila taittaa keltaisuutta pois, ja suoraväri ei kuluta hiuksia.

Uusimmat

Yhteistyössä