APUA! Toimiiko teillä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja novitaprkl..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

novitaprkl..

Vieras
Apua! Neulon mun lapsille villasukkia ja oon vielä vähän aloittelija enkä osaa ilman ohjeita, ja Novitan sivut ei suostu toimimaan mulla! Onks mun netissä vika vai onks muillaki ongelmia sen sivun kanssa? Aiemmin on kyllä toiminut, mut äsken alkoi herjaamaan ettei nyt pelitä.. :( Haluaisin saada neulottua nyt kun kaikki nukkuu, miehen villasukat on kokonaan aloittamattaki ja meinaa tulla vähän kiire kun päivisin ei voi neuloa noiden pikku vilperien kanssa..

No voi ei.. Kiitos kuitenkin noin ihanasta ajatuksesta ! :) Toivottavasti se toimis taas pian, olis niin kiva antaa jokaiselle rakkaalle lämpimät villasukat joululahjaksi :)

Voi, muuten kyllä mut mä teen sieltä Novitan sivuilta niitä lapsen pitkävartisia villasukkia.. Mulla olis enää kuopuksen toinen sukka tekemättä, esikoisen sukat oon saanut tehtyä mut mä teen ekaa kertaa elämässäni villasukkia niin oon vielä vhän amatööri tässä touhussa.. Yritin jo kerran ulkomuistista tehdä esikoisen toista sukkaa ja jouduin purkamaan melkein puolet :D Kiitos kuitenkin! :)

Yhteistyössä