APUA, tissiä särkee :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auts

Vieras
Heräilin koko viime yön, kun särkee toista tissiä, vasenta, sivulta, kainalon puolelta ja tosta päältä, ja jatkuu edelleen. En imetä enkä (tietääkseni) ole raskaana. Mitä tää voi olla :o

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Heräilin koko viime yön, kun särkee toista tissiä, vasenta, sivulta, kainalon puolelta ja tosta päältä, ja jatkuu edelleen. En imetä enkä (tietääkseni) ole raskaana. Mitä tää voi olla :o

Minulla oli jokin aika sitten samanlaista kipuilua. Vaihdoin rintsikat toisiin ja kipu hävisi :)

Alkuperäinen kirjoittaja penasku:

Minulla oli jokin aika sitten samanlaista kipuilua. Vaihdoin rintsikat toisiin ja kipu hävisi :)

Vaikka yöllä ei kuitenkaan ole ollut? Olen siis ollut 12h suunnilleen ilman liivejä..

Mun tarttis tehdä varmuudeks varmaan raskaustesti...?

Haittaako ehkäisy raskaustestin tekemistä? Näyttääks se ihan oikein silti? :D

ei ehkäisy vaikuta testin tulokseen. jotkin hedelmöityshoitolääkkeet vain :) kannattaa siis ekana varulta testata. itselle tosin tulee tuon tapaista kipua jos rintalihas on jumissa.

Mulla oli jatkuvaa vihlontaa vasemmassa rinnassa 2004. Kävin ultrat ja jopa mammografian. Mitään hälyyttävää ei löytynyt. Tästä rinnasta myös tihkui hieman maitoa (tosin olin imettänyt melkein vuoden silloin). Mulla helpotus löytyi hierojan pöydältä. Nähtävästi olin loukannut isoa vauvaa kantaessani jotenkin rintalihasta ja siitä säteili kipu rinnan päähän saakka. Mä kerkesin olla jo hysteerinen tämän asian kanssa (mulla kuoli samanikäinen tuttava 2004 rintasyöpään). Pikku hiljaa vaiva helpotti ja hysteriakin loppui. Vieläkin jos rintalihas on jotenkin jumissa tai esim. vasen hartiaseutu jumissa, mulla tulee lievää kipua rintaan saakka.

Alkuperäinen kirjoittaja viiden muksun mamma:
Mulla oli jatkuvaa vihlontaa vasemmassa rinnassa 2004. Kävin ultrat ja jopa mammografian. Mitään hälyyttävää ei löytynyt. Tästä rinnasta myös tihkui hieman maitoa (tosin olin imettänyt melkein vuoden silloin). Mulla helpotus löytyi hierojan pöydältä. Nähtävästi olin loukannut isoa vauvaa kantaessani jotenkin rintalihasta ja siitä säteili kipu rinnan päähän saakka. Mä kerkesin olla jo hysteerinen tämän asian kanssa (mulla kuoli samanikäinen tuttava 2004 rintasyöpään). Pikku hiljaa vaiva helpotti ja hysteriakin loppui. Vieläkin jos rintalihas on jotenkin jumissa tai esim. vasen hartiaseutu jumissa, mulla tulee lievää kipua rintaan saakka.

Niskat on kyl jumissa. En tiedä rintalihaksista.

SÄRKEE myös rinnan päält', alta ja sivuilta ja lapa ja väliin koko käsi ja kummatkin. Hartiat todella jumissa. Lavasta särkenyt säännöllisin väliajoin jo vuosia..Teen töitä lasten kanssa. Terveyskeskuksesta yrittänyt hakea apua, vaan eipä ole saanut. Ultrattu, röntgattu ja ei mitään ole. Tuskaisa olo. Runsas vuosi sitten särki myös, mutta oli pysäyttävämpi kipu. Silloin olikin tarpeen tehdä pallolaajennus, eli sydämessä tiukka 90% tukos. Todella haluaisin että nää säryt oisi vain hartia jäykkyydestä yms johtuvia. Mutta aina kun ovat vasemmalla, ensimmäiseksi ajattelee sydäntä. Joukko mammografiassa ja olin, tulos negatiivinen. Jatkuva tuska ja pelko on niin kurjaa... nyt koitan taas kerran hierojaa... joskus vaan on pahentanut asiaa. Koska on tulehdusta. Tulehduskipu lääkkeet on kiellyttejen joukossa...mutta jotain yritän tehdä. Koska töitä on tehvävä elääkseen. Sairauslomille ei näillä tienesteillä ole asiaa.

Yhteistyössä