A
auts
Vieras
Heräilin koko viime yön, kun särkee toista tissiä, vasenta, sivulta, kainalon puolelta ja tosta päältä, ja jatkuu edelleen. En imetä enkä (tietääkseni) ole raskaana. Mitä tää voi olla 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja auts:Heräilin koko viime yön, kun särkee toista tissiä, vasenta, sivulta, kainalon puolelta ja tosta päältä, ja jatkuu edelleen. En imetä enkä (tietääkseni) ole raskaana. Mitä tää voi olla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja penasku:Alkuperäinen kirjoittaja auts:Heräilin koko viime yön, kun särkee toista tissiä, vasenta, sivulta, kainalon puolelta ja tosta päältä, ja jatkuu edelleen. En imetä enkä (tietääkseni) ole raskaana. Mitä tää voi olla![]()
Minulla oli jokin aika sitten samanlaista kipuilua. Vaihdoin rintsikat toisiin ja kipu hävisi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla särky johtui nesterakkulasta ja e-pillereistä.
Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla särky johtui nesterakkulasta ja e-pillereistä.
Sama ehkäisy ollut vuoden jo käytössä..
Alkuperäinen kirjoittaja auts:Mun tarttis tehdä varmuudeks varmaan raskaustesti...?
Haittaako ehkäisy raskaustestin tekemistä? Näyttääks se ihan oikein silti?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja viiden muksun mamma:Mulla oli jatkuvaa vihlontaa vasemmassa rinnassa 2004. Kävin ultrat ja jopa mammografian. Mitään hälyyttävää ei löytynyt. Tästä rinnasta myös tihkui hieman maitoa (tosin olin imettänyt melkein vuoden silloin). Mulla helpotus löytyi hierojan pöydältä. Nähtävästi olin loukannut isoa vauvaa kantaessani jotenkin rintalihasta ja siitä säteili kipu rinnan päähän saakka. Mä kerkesin olla jo hysteerinen tämän asian kanssa (mulla kuoli samanikäinen tuttava 2004 rintasyöpään). Pikku hiljaa vaiva helpotti ja hysteriakin loppui. Vieläkin jos rintalihas on jotenkin jumissa tai esim. vasen hartiaseutu jumissa, mulla tulee lievää kipua rintaan saakka.