Apua,tein pullataikinan ja mulla ei oo margariinia ollenkaan...??Mitäs nyt?

Annuska
Alkuperäinen kirjoittaja villiäinen:
Kun ei oo sitäkään...
Pakko kai kysyy naapurilta..en kyllä tunne niitä :xmas:
Pari kk sitten pyysin (tosin tutusta) naapurista munia pullataikinaan, ja parin tunnin päästä vein muutaman lämpimäisen takaisin. Hyvä mieli varmaan molemmilla.

Silloin kysyin palstalla, että 'olisko teillä ollut minua lainaksi ja olisinko saanut', ja sain ainakin 20 vastausta, että toki olisi lainattu. Yhtään kielteistä ei tullut, joten rohkeasti vaan!

Reilusti lainaamaan vaan naapurilta, yleensä jollain on noita perustarpeita varmasti. Sitten maksat takaisin pullana tai jos niin sovitaan, viet vastaavaa tuotetta kun pääset kauppaan.

Rasvaton pulla ei kyllä oikein miltään maistu, että kannattaa nähdä vähän vaivaa

Joo...kai se vaan täytyy laittaa lapset unille ja mennä naapuriin :) Lähimpään kioskiin/kauppaan matkaa sen verta paljon,etten nyt kolmen alle 4-v:n kanssa pääse lähtemään...Mutta rohkaisen mieleni ja menen naapuriin kun lapset nukahtaa :D

No joo..on mulla sitten mukava tuuri...Ei ole naapurit kotona,noilta alakerran ihmisiltä en viiti mennä pyytämään,sen verran tuiskeessa olivat eilen,et en tiedä onko kaikkein mukavinta herätä krapulassa naapurin voin tarpeeseen :D Ehkä mun on uskottava,että tänään ei oo hyvä päivä leipoo pullaa... :LOL: Nuppu,ei ole öljyä ja vieras lasten isä on jossain omilla menoilla,varsinaista miestä en omista ;) Ja nyt kun kauppa auki,niin lapset nukkuu....Että pitäskö antaa olla :xmas:

Yhteistyössä