Apua tarvitaan...

Itse en kiinnittymisvuotoa havainnut ollenkaan, mutta raskausoireita oli sillä viikolla kun menkkojen olis pitänyt alkaa niin samanmoiset aaltoilevat juilinnat kuin menkkojen alkaessa, erona se, että mulla ei koskaan ole noita kuin vasta samana päivänä kun vuoto alkaa, nyt juilinnat kesti 5pvää, joka kiinnitti huomiota ja aiheutti ihmetystä..toinen oli, että nännit mulla kipeytyy aina oviksen jälkeen ja ovat kipeät menkkojen alkuun saakka, mutta tällä kertaa nännit ei tullut ollenkaan kipeiksi. Rinnat oli itsessään hieman painavammat kuin menkkojen aikaan. Ai joo, ja nyt kun oikein mietin niin rv 6 noin viikon verran mä heräsin ilman syytä joka aamu ennen 8, normaalisti vetelen 11 vapaapäivinä, mutta tuo kummallisuus katosi viikossa ja nyt nukkuisin helposti puolille päivin jos mahdollista..Noiden perusteella testasin ja plussa tärähti. Vasta rv 7 alkoi pahoinvointi ja väsymys, joista olenkin saanut nauttia tähän asti, nyt rv 10+5 menossa. Mä testasin kp 36 sofi herkällä ja sitten rfsun testillä, positiivinen molemmilla, viikko tuosta tein clear bluen digitaalisen..

mulla kans vähä samoilla oireilla kun nonnu, paitsi et viikon päästä ootellaan tätiä kylään. onkohan oireettomuus oire? :LOL:
normaalisti tissit kipeytyy oviksen jälkeen,nyt vain ihmeen painavat ja nippailua ja juilimista oli 4-5 päivää oviksen jälkeen (kierto 25pvä)
no ens viikolla olis meno lääkäriin et pääsis tutkimuksiin (yritystä takana pidempään jo ja ikää 34v) :$

MUOKS ja valkkarin määrä on jotain ihan mahdotonta. johtuukohan siitä,ku oon ny juonu greippimehua ja syöny tyrniöljykapseleita ja foolihapon saantia oon lisänny...

en siis kuvittelekkaa enää tärppäyksen mahdollisuutta,ihmettelen vain...

Mulla tuli kiinnittymisvuotoa vähän alle 5 päivää ovulaatiosta ja se oli semmosta rusehtavaa limaa. Edellisenä iltana oli semmosta menkkajuilintaa ja aamulla vessakäynnillä huomasin tuhrun. Oon myös lukenut, että kiinnittymisvuoto voi olla semmosta vaalenpunaistakin limaa jne. eli ilmeisesti vaihtelee aika paljon ihmisestä riippuen. Lisäksi sitä voi tulla tolleen n. viikko oviksesta mutta myös sillon kun menkkojen pitäisi alkaa tai koko ajan tällä välillä ilmeisesti.

Rinnat kipeyty noin 8-9 päivää oviksesta ja kaikki muut raskausoireet tuli vasta paljon myöhemmin. Periaatteessa odotin koko ajan menkkoja alkavaksi, kun mulla oli kaikki pms oireetkin ja olin hyvin yllättynyt, kun testi näyttikin positiivista :)

Lavelyn 13+2

Juilimist ja nippailuu noin vuorokauden jälkeen oviksestä alkoi ja jatkunu siitä asti... nyt 23/31kp. Lämpöä oli 36.7 mutta nyt tippunu 36. nyt sit vaan odotan,että alkaako kuukautiset vai ei..testikin on valmiina odottamassa.

Eli se on ollut sulla kp17 ja tänään on dpo 6. Vielä on liian aikasta testata, oottele viikko ainakin, niin näkyy luultavasti testissä, jos on tärpänny.

Vielä näin aikaisin ei oikein voi olla varsinaisia raskausoireita, koska ne liittyvät aika suoraan kiinnittymisen jälkeiseen aikaan. Kiinnittyminen tapahtuu n. viikko ovulaatiosta. Nuo mainitsemasi nipistelyt voivat johtua keltarauhashormonista, joka joskus aiheuttaa nipistelevää kipuilua vielä ovulaation jälkeenkin.

Kiinnittymisvuotoa tulee joillekin, toisille ei. Sanovat, että se voi olla joko ihan pieni määrä kirkasta verensekaista valkovuotoa, tai sitten rusehtavampaa tai sitten sitä ei tosiaan huomaa lainkaan.

Hankalinta oireiden pohtimisessa on se, että niin monet oireet (pahoinvointi, valkovuodon runsastuminen, väsymys, ärtyisyys jne jne) voivat liittyä niin ovulaatioon, pms:ään ja tuleviin kuukautisiin kuin raskauteenkin. Ei auta muu kuin malttaa odottaa nämä "piinaviikot" ja sitten vaan testaamaan! Toivotan sulle paljon plussaonnea d =) b

Iltaa leidit.

Ajattelin vain tulla kertomaan uutisia että tänään tuli pieni tipallinen verta vaikka menkat oli ja ovulaatioon olis 3pv,en tiiä sitten mistä se johtuu ja mitä se oli.Nopeasti kun olen noussut toissa päivänä niin vihlasi todella kipeästi alavatsasta..Olisikohan raskaus onnistunutkin,sitähän ei tiedä. :snotty:

Yhteistyössä