Itse en kiinnittymisvuotoa havainnut ollenkaan, mutta raskausoireita oli sillä viikolla kun menkkojen olis pitänyt alkaa niin samanmoiset aaltoilevat juilinnat kuin menkkojen alkaessa, erona se, että mulla ei koskaan ole noita kuin vasta samana päivänä kun vuoto alkaa, nyt juilinnat kesti 5pvää, joka kiinnitti huomiota ja aiheutti ihmetystä..toinen oli, että nännit mulla kipeytyy aina oviksen jälkeen ja ovat kipeät menkkojen alkuun saakka, mutta tällä kertaa nännit ei tullut ollenkaan kipeiksi. Rinnat oli itsessään hieman painavammat kuin menkkojen aikaan. Ai joo, ja nyt kun oikein mietin niin rv 6 noin viikon verran mä heräsin ilman syytä joka aamu ennen 8, normaalisti vetelen 11 vapaapäivinä, mutta tuo kummallisuus katosi viikossa ja nyt nukkuisin helposti puolille päivin jos mahdollista..Noiden perusteella testasin ja plussa tärähti. Vasta rv 7 alkoi pahoinvointi ja väsymys, joista olenkin saanut nauttia tähän asti, nyt rv 10+5 menossa. Mä testasin kp 36 sofi herkällä ja sitten rfsun testillä, positiivinen molemmilla, viikko tuosta tein clear bluen digitaalisen..