Apua tarvitaan ! :) (raskaustesti asiaa)

Elikkä ! Mun kp on yleensä 28-31 välillä, nyt mennään jo iloisesti kp 36 ja ei tätiä ei näy.
Testasin eilen haamun joka kuitenkin on aika selkeä, tänään testasin aivan samanlaisen viivan samalla testillä.

Nyt kysynkin onko muilla kokemuksia citymarketin pregcheck testistä? Siinähän lukee et positiivinen tulos näkyisi minuutin sisällä, negan varmistamiseksi tulisi odotella 3 minuuttia ja tulos on luettava viimeistään 5 minuutin kuluessa.
Oma haamuni tuli näkyviin jossain tossa neljän tai viiden minuutin kohdalla. Eli olenko mä nyt raskaana vai pitäisikö vielä testata vaikka jollain muulla testillä?

Tässä vielä kuva eilisestä ja tämän päivän testistä:

http://www.aijaa.com/v.php?i=5298741.jpg kp 35

http://www.aijaa.com/v.php?i=5303862.jpg kp 36

Kyllä sä raskaana oot, sulla on vaan ilmeisesti tota raskaushormonia erittyny sen verran vähän virtsaan et kannattaa muutama päivä oottaa että jos oliski jo oikein selvä viiva, jos siis haluat. Mutta onneks olkoon plussasta, vaikka onki haamu :flower:

Elviir-a saanen Onnitella-taidat olla RASKAANA!!!!:heart:

..jos siun normikierto on max. tuon 31, niin voit tuohon testin tulokseen jo kyllä luottaa =)

..voithan sie testailla uudemmankin kerran, jos haluat:) ..viiva kyllä vahvistuu vielä, kun hcg:tä erittyy enämpi-sekin kun on hyvin tapauskohtaista.

Mukavaa masunkasvattelu aikaa!!!:wave:

Kääk, kiitos vastauksista !! :) En oo uskaltanu itkeäkkää onnesta vielä mut nyt se itku sit tuli :D Ehkä tosiaan varmuudeks testaan parin päivän kuluttua vielä, kai mä salaa uskallan olla jo onnellinen :) :heart:

Ole vain Elviir-a onnellinen ja täysillä!!:heart:

..nyt kun testilit tänään, testaappa seuravan kerran vasta tiistaina-hcg-tuplaantuu joka toinen päivä!..viivanen on varppina jo silloin vahvempi =) ..mutta kyllä sie olet nyt VAHVASTI jo raskaana!!

itselläni erittyy hitaasti raskaushormoni ja monesti näyttää haamua tai hailua viivaa aikaste aikaisin , mutta selkeämmän viivan saa vasta viikon päästä ja oikein kunnon plussa on tullut vasta parin viikon päästä ekasta haamusta ..

neitim

Yhteistyössä