APUA TARVITAAN OIKEESEEN MUNASARJAAN KOSKEE!!! RV6

Emma
Mulla on 4 alkanutta raskautta (2 lasta), ja jokaisessa raskaudessa mua on pistellyt jompaankumpaan munasarjaan , oletan että liittyy jotenkin raskauden alkuun. Keltarauhanen kipuilee?
 
Ammattilainen
Alkuperäinen kirjoittaja Emma:
Mulla on 4 alkanutta raskautta (2 lasta), ja jokaisessa raskaudessa mua on pistellyt jompaankumpaan munasarjaan , oletan että liittyy jotenkin raskauden alkuun. Keltarauhanen kipuilee?
Mull sama kokemus kun odotin esikoista. Pelkäsin toissani kohdunulkoista, mut ihan oikeassa paikassa oli. Kohdunulkoisessa tulee kyl muitakin (pahempia) oireita sanoi mulle lääkäri.
 
hei
Mulla on takana 2 raskautta, jossa molemmissa mulla on ollu niin kovaa toispuoleista munasarjakipua, että olen kiltisti marssinu varhaisultraan tarkistuttamaan, että ei ole ku.

Ei ole ollu kummallakaan kerralla, mut kipu on ollu kova. Eikä munasarjoissa ole kystia tai muutakaan vikaa, syytä tolle ei ole löytyny.

Mut kannatta käydä ultrassa tarkistuttaa. :)
 
"nimetön"
Minua on sattunut jo 2viikkoa vasempaan munasarjaan. Kipu ei ole ollut jatkuvaa, mutta se alkoi yleensä illalla. Harrastin 3 viikkoa sitten yhdyntää ilman suojausta. Sen jälkeen olen kolmena viikonloppuna nauttinut suuria määria vahvaa alkoholia. Viime yönä kuukautiset alkoivat, mutta ne eivät ole normaalit. Yleensä kuukautis kipuja ei juuri ole, mutta nyt on sietämättömiä kipuja! Onko mahdollista, että olisin ollut raskaana, mutta raskaus olisi mennyt kesken?
 
fifti-siksti
[QUOTE="nimetön";23454714]Minua on sattunut jo 2viikkoa vasempaan munasarjaan. Kipu ei ole ollut jatkuvaa, mutta se alkoi yleensä illalla. Harrastin 3 viikkoa sitten yhdyntää ilman suojausta. Sen jälkeen olen kolmena viikonloppuna nauttinut suuria määria vahvaa alkoholia. Viime yönä kuukautiset alkoivat, mutta ne eivät ole normaalit. Yleensä kuukautis kipuja ei juuri ole, mutta nyt on sietämättömiä kipuja! Onko mahdollista, että olisin ollut raskaana, mutta raskaus olisi mennyt kesken?[/QUOTE]

No voi olla mahdollista että olisi mennyt kesken, mutta mistä me se täällä tiedetään!?? Ihan yhtä mahdollista voi olla myös, että on ihan vaan kuukautiset. Eihän ne joka kerta välttämättä samanlaiset aina ole. Voithan tarkistaa asian testillä jos asia vaivaa, kyllä se plussa vielä pitäisi testissä näkyä jos on keskenmenosta kyse...
 
bud
[QUOTE="hoitaja";23454747]Että ihan munasarjaan koskee :D Aika epätodennäköstä, että juuri sieltä kipusi tulisi.[/QUOTE]

No onpas kypsä kommentti "hoitajalta". Ehkäpä siksi oletkin vain hoitaja, etkä lääkäri.
 

Yhteistyössä