V
vierailija55555555
Vieras
Elikkä Kia ei käynnisty ja ollaan jumissa. Akkuun on saatu virtaa lisäakusta ja startti pyörittää mutta ei lähde käyntiin vaikka antaisi kaasua. Onko kenelläkään mitään neuvoja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eei kyllä siellä bensaa oli yli puoli tankkia mut ajonesto mennyt päälle niin hinaukseenhan se lähti