Apua tänne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henna872
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

henna872

Vieras
Elikkä, olen ollu yhdynnässä muutaman kerran ja se ei ole sattunut ja tamponia olen käyttänyt jo 4 vuotta eikä sekään ole ikään sattunut vaikka aloitin niiden käytön kun olin vielä neitsyt. No asiaan, olin just vähän aikaan sitten yhdynssä pitkästä aikaan ja se sattui, se kirpas oikee alamahasta kyllä se meni ohi mutta aluks kyllä sattui aika vietävästi. Myös se kun se laittoi tämän sisääni niin sattui, mutta ajattelin että se johtuis siitä kun oisin aika kuiva, tai olis kuivat limakalvot kun on kutissu aika kauan ja on vähän erinlaista kutinaa kun yli kuukausi sitten kun oli hiiva. Ainakin luultavasti oli kun hiivakuuri auttoi ja kutina loppui. Mutta alkoi taas vähän aikaan sitten uudelleen, muttei lainkaan niin pahana. Että yleensä rupee kutisemaan aina sen jälkeen kun harrastan seksiä en välttämättä edes yhdyntää mutta kaikkea semmosta kuitenkin. No ihmettelin sitä yhdyntä kipua ja nyt kun pidän tamponia niin tuntuu että sekin sattuisi, en sitten tiedä onko kyseessä vain kuukautiskivut vai se että on tamponi, mutku tuntuu että se tamponi sattuisi... En tiedä mikä ois kyseessä, oisko kellään edes minkäänlaista ideaa mikä voisi olla syynä? Ja tiedän että pitäisi mennä gynekologille, mutta siellä on aina hirveet jonot ... // Ja toivottavasti ymmärsitte asian.. :)

Yhteistyössä