APUA! Tämän joulun hittilahjat?!

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Erilaiset Frozen-lelut on varmaan tosi suosittuja tyttöjen keskuudessa. Luultavasti ne tulee jopa olemaan aika vähissä kaupoissa sitten lähempänä joulua. Oisko pikkupojilla sit Minions-hahmot aika suosittuja?

vierailija
Ei Frozen kiinnosta enää 10-vuotiasta!

Meillä poika 7v on toivonut erilaisia Minecraft juttuja, mutta toisaalta jos 6v ei vielä tiedä sitä peliä niin ei niissä sitten ole ideaa. Legot on kyllä suosittuja yleensä aina. Tuon ikäistä voisi kiinnostaa myös kauko-ojattava auto tai dino tms mitä niitä nyt onkaan (helikopteri voi olla liian vaikea).

Tyttö 10v voisi tykätä esim Schleich-hevosista jos on eläinrakas. Tai askartelujutut. Kannattaa varmaan kysellä mistä pitää, tuonikäisillä on jo aika lailla mielenkiinto suuntautunut johonkin tiettyyn.

HippuTAR
Legot. Aika varma aina.
Tosin en tiedä tykkääkö 10v. tytöt vielä legoista? (joskin mua harmittaa suunnattomasti ku poika oppi ite kasaamaan legot ja nyt mä en saa enää kasata mitään :cry:)

vierailija
Kysy lasten vanhemmilta, ihan oikeasti!

Mikä on yhdelle IN, toista ei voi vähempää kiinnostaa.

Vanhemmat osaa kertoa niistä kiinnostuksen kohteista. Useimmat tykkää legoista, muttei kaikki ja legojakin on niin monenlaisia. City on se varmin vaihtoehto. Tuon ikäisten tyttöjen kiinnostuksen kohteet taas vaihtelee tosi paljon, mutta en kyllä enää 10 v:lle mitään Frozen juttuja antaisi, jos ei sitä erityisesti toivo.

Miksi ylipäätään on niin vaikea kysellä vanhemmilta? Tieten on niitä, jotka antavat tarkan lahjatoiveen, mutta sellaisille voi aina sanoa, että haluat itse valita - etenkin jos hinta on oman budjetin ulkopuolella. Minä yleensä kysäisen kysyjältä ensimmäiseksi, että minkä hintaluokan toiveita haluaisi kuulla.

Vaatteita ei ainakaan kannata mennä ostamaan kysymättä oikeaa kokoa. Meidän lapset ei ainakaan ole noudattaneet iän mukaista kokotaulukkoa ja monesti on tullut liian pientä vaatetta, tosin joku kerta sellaista, mikä on mennyt vasta vuoden parin päästä.

Yhteistyössä