S
sotanorsu
Vieras
Huoh, pari vuotta on ollut masennusta ja viimeinen vuosi on on ollut henkisesti ihan kauhea. Vuoden verran on myös syöminen lisääntynyt ihan hirveästi ja painoa tullut 20 kiloa lisää. Aina oon ahdistukseeni syönyt, mutta nyt siis kyse on oikein kunnon ahmimisesta. Terapiassa käyn, ja tosi hyvä terapeutti on muuten, mutta hän kehottaa vaan hyväksymään itsensä, eikä aiheuttamaan lisästressiä laihdutuksesta hermoilemalla.
Vaikka tuo lihavuus ja syöminen ottaa päähän ja huolestuttaa muutenkin, eniten mua ahdistaa se, että mulla ei enää riitä rahat tämmöseen. Kaikesta muusta on pitänyt pihistää, koska rahat menee herkkuihin, enkä mä saa sitä kuriin millään. Tämä on niin raivostuttavaa, että on pitänyt lehtitilaukset ja puhelimessa puhuminen lopettaa, pölliä vessapaperi yleisitä vessoista ja omistaa yksi ainut vaatekerta (vanhathan jäi pieneksi) vaan siksi, etten saa ahmimiselle stoppia.
Kohta jää varmaan laskutkin maksamatta ja ulosotto kolkuttaa ovella...
Vaikka tuo lihavuus ja syöminen ottaa päähän ja huolestuttaa muutenkin, eniten mua ahdistaa se, että mulla ei enää riitä rahat tämmöseen. Kaikesta muusta on pitänyt pihistää, koska rahat menee herkkuihin, enkä mä saa sitä kuriin millään. Tämä on niin raivostuttavaa, että on pitänyt lehtitilaukset ja puhelimessa puhuminen lopettaa, pölliä vessapaperi yleisitä vessoista ja omistaa yksi ainut vaatekerta (vanhathan jäi pieneksi) vaan siksi, etten saa ahmimiselle stoppia.
Kohta jää varmaan laskutkin maksamatta ja ulosotto kolkuttaa ovella...