Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja zarian:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja zarian:No ei noi mitat tosiaankaan kuulosta "superlihavalta"...![]()
No kyllä mä aika superlihavalta silti näytän, vaikkeivat mitat järkyttävältä kuulostaisikaan.
Tota noin... Onko sulla jonkinlainen itsetunto-ongelma? Eniten kannattais varmaan opetella olemaan tyytyväinen itseensä... Jos noilla mitoilla olet "superlihava", niin et todennäköisesti ole tyytyväinen itseesi, oli paino kuinka vähän tahansa...
Kyse on siis ennen kaikkea siitä, että paino heikentää toimintakykyäni. Toki minun on vaikea sietää ulkonäköänikin, sillä on nöyryyttävää, kun tavallisista vaateliikkeistä ei löydy sopivan kokoisia vaatteita, eikä mikään koskaan näytä hyvältä päälläni. Näin ollen uskon, että itsetunto-ongelma on täysin perusteltu ja liittyy täysin painoon: vaikkapa 50-kiloisena (mielummin hoikempanakin) olisin selvästi tyytyväisempi itseeni.
No ei siihen painon pudotukseen ole mitään oikotietä. Jos haluat tiputtaa muutaman kilon, niin ei auta kun lähteä lenkille ja syödä kevyemmin. Minulla ongelma on aina ollut päinvastainen... olen liian laiha. Ei ole kivaa tämäkään...
:/