APUA SISKOT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SISKO HUKKA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SISKO HUKKA

Vieras

Mun puhelin on hukassa. En ole lauantain jälkeen poistunut kodistamme ja puhelin oli vielä lauantai-iltana tallessa. Olen yrittänyt tutkia kaikki mahdolliset ja mahdottomat paikat. Puhelin kaiken lisäks äänettömänä, kun 2-v poikaa nukutin. P. aska. KERTOOKAAS mulle mistä kummasta olette puhelimen/ puhelimia löytäneet?Minä jo veikkaan, että meidän poju on kätkenyt sen johonkin. Lapsi on tarhassa nyt ja meillä on ihan siisti koti 130 m2. Oon katsellut eteisestä saappaan varsista, kuivurista ja pesukoneesta.
ONNEKS poika puhuu jo, että pitää keksiä joku kiva etsimis-ja löytämisleikki illaksi.

Äänetöntä aika hankala etsiä. Oisko laittanut sen johonkin videon tai vastaavan sisälle :D Joltain oli kaukosäädin hukassa ja se oli mennyt niin sinne väliin että laite toimi ja löytyi vasta kun tehtiin puhdistushuoltoa joskus myöhemmin.

Ei kun etsintä-operaatio uudelleen pystyyn.. Yleensä se mikä on hukassa, on ihan nenän edessä, sitä vain ei huomaa..
Mietippä, missä viimeksi käytit/näit puhelimesi jne...
Oliskohan lapsellasi jotain osaa tähän mystiseen puhelimen katoamiseen?

Sammuta asunnosta kaikki valot ja vedä verhot kiinni. Pimeässä näkyy se kännykän valo, kun siihen soittaa. Meillä löytyi viimeksi patjan ja seinän välistä. Mies hukkaa tavaroita lähes ammatikseen. Yhdenkin kerran sanoi että kännykkä on hukassa ja koko kämppä käännettiin.. Luovutettiin jo ja sittenhän se puhelin löytyi omalta paikaltaan, kun hommasin sellaisen korin ihan sitä varten, että pysyisi tallessa. Housujen taskut kantsii etsiä, kaikkien joita oot pitänyt lauantain jälkeen. Omien jälkien seuraaminen kannattaa, eli istu alas ja mieti mitä olet kotona tehnyt, missä puhelimen viimeksi nähnyt jne.

Nyt tuli mies ja poika kotia. Lähtivät etsimään puhelinta, kun poika tuumasi sen olevan piilossa. Sitten katsoi jännästi ja sano: Nyt äiti suuttuu. No miehen kanssa siinä sanottiin, että ei suutu äiti. Lupasin suklaata pienen palasen, kun puhelin löytyy.
NO, LÖYTYI LASTENHUONEESTA IKEAN SAMMAKKON SISÄLTÄ. HEHEEEHHE. Onnellinen loppu. Kuusi puhelua oli tullut, että oli mua joku kaivannutkin. Että kannattaa kääntää kaikki lelutkin.

Yhteistyössä