Apua! Seksiä ilman ehkäisyä, nyt pelottaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja K85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

K85

Vieras
Uudenvuoden yönä tuli mokattua sitten ihan kunnolla, ja harrastettua mieheni kanssa seksiä ilman ehkäisyä, ensimmäistä kertaa viisi vuotta kestäneen seurustelusuhteen aikana. Mies ei haluaisi lapsia, minä välillä vauvakuumeilen, ja välillä en. Nyt lähinnä kauhistuttaa että ENTÄ JOS. Menkkoja täytyy odotella vielä ainakin 3 viikkoa. Kuinkahan suuri todennäköisyys että vahinko on tapahtunut... ja apua, jos se todella on, niin mitä me sit tehdään :(:(:(

Jos mensuihin on vielä ainakin kolme viikkoa, niin ei oo kovin iso riski, koska ovulaatio sulla on todennäköisesti ainakin viikko ellei enemmän.

Eli aika pieni todennäköisyys, muttei mahdottomuus. Ens kerralla koitat sit hoitaa sen ehkäsyn, jookoskookos?

No ei täysin käkinä, kummallakin muisti kyllä pelaa pääosin... kumpikaan ei vaan muista että miksi just nyt pääsi käymään näin. Mies ei osaa kovin vakavasti ottaa aihetta, tosin hän osaakin välttää turhaa stressaamista kaikissa asioissa, minä täällä vaan panikoin ja mietin ja kauhistelen. Ja tosiaan pitkään ollaan jo yhdessä oltu, eikä koskaan ole ennen käynyt kummankaan mielessä tosissaan jättää kortsua pois.

Eikös jälkiehkäisy pitäis ottaa 48tunnin sisällä?
Ja jos menkkojen pitäis alkaa vasta kolmen viikon päästä, niin ovis on todennäköisesti vasta viikon päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Eikös jälkiehkäisy pitäis ottaa 48tunnin sisällä?
Ja jos menkkojen pitäis alkaa vasta kolmen viikon päästä, niin ovis on todennäköisesti vasta viikon päästä.

Niinhän tuo aika onkin rientänyt. Eli ei ehdi enää. Eli nyt odottaa ja sitten jos tulee niin miettiä mitä tehdä.

Jossakin sivuilla lukee näin:
Mitä nopeammin sen ottaa, sitä parempi on ehkäisyteho, mutta viimeistään jälkiehkäisypilleri on otettava 72 tunnin kuluttua yhdynnästä.

Eli taidan vielä huomenna kuitenkin hakea pillerin, jospa se ehtisi "vaikuttaa"!

Alkuperäinen kirjoittaja K85:
No ei täysin käkinä, kummallakin muisti kyllä pelaa pääosin... kumpikaan ei vaan muista että miksi just nyt pääsi käymään näin. Mies ei osaa kovin vakavasti ottaa aihetta, tosin hän osaakin välttää turhaa stressaamista kaikissa asioissa, minä täällä vaan panikoin ja mietin ja kauhistelen. Ja tosiaan pitkään ollaan jo yhdessä oltu, eikä koskaan ole ennen käynyt kummankaan mielessä tosissaan jättää kortsua pois.

Stressikin voi viivästyttää menkkoja.... Että jos paniikissa odottelee, että alkaako menkat vai ei ja siksi ne sitten jää välistä tai viivästyy... =)

Mitähän tää nyt on. Ukolle hätäseen patistin että huomenna pakko lähtä apteekkiin, jos se pilleri sittenki vielä tehoiais. Niin hän vaan että "joo niin, minä luulin että se pitäis ottaa 48h sisällä vahingosta" Olin ihan että MITÄH, jos moisen tiesi, niin kertaakaan ei tänään esim. maininnut että entä jos apteekkiin.

Mitähän tää nyt on. Ukolle hätäseen patistin että huomenna pakko lähtä apteekkiin, jos se pilleri sittenki vielä tehoiais. Niin hän vaan että "joo niin, minä luulin että se pitäis ottaa 48h sisällä vahingosta" Olin ihan että MITÄH, jos moisen tiesi, niin kertaakaan ei tänään esim. maininnut että entä jos apteekkiin.

Ootkos varma ettei mies lasta halua? :)

v, niin se ainakin väittää... Tai nyt on lähinnä vitsaillut asialla tyyliin "ei panna enää uudestaan että ei tule kaksosia" jne :P Aiemmin kun olen asiasta kysellyt (itselläni lähes kaksi vuotta ollut vauvakuume, jonka olen nyt tässä syksyn mittaan saanut jotenkuten aisoihin eli toisinsanoen en enää viikottain/pahimmillaan päivittäin kysele vauva-asiasta) on mies ollut sitä mieltä että elämäntilanne pitää saada taloudellisesti jne. kuntoon ennen kuin lapsi tulee kysymykseen, ja tilanne on taloudellisesti nyt siis aivan sama kuin viimeiset kaksi vuotta on ollut, olemme kummatkin opiskelijoita.

sipuli, netissä lukee että 72h aikana pitäisi ottaa?

No sinähän selvästi vähän toivot että olet raskaana. Kun menkat alkaa, itket vessan lattialla kun sulla on niiin kova menetyksen tunne. Sen jälkeen alat tosissaan puuhata itseäsi raskaaksi, tarkoituksella. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No sinähän selvästi vähän toivot että olet raskaana. Kun menkat alkaa, itket vessan lattialla kun sulla on niiin kova menetyksen tunne. Sen jälkeen alat tosissaan puuhata itseäsi raskaaksi, tarkoituksella. :)

ja mistäs sä tekopyhä tuosta noin kuvittelet!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ja mistäs sä tekopyhä tuosta noin kuvittelet!

Mikäs sulle tuli? :o

Totta.. tavallaan... ihan vähän. Mutta tosissani en missään nimessä, ymmärrän kyllä miehen kannan että aika ja tilanne ei ole paras mahdollinen ja että meillä on paljon aikaa myöhemminkin.

Totta.. tavallaan... ihan vähän. Mutta tosissani en missään nimessä, ymmärrän kyllä miehen kannan että aika ja tilanne ei ole paras mahdollinen ja että meillä on paljon aikaa myöhemminkin.

No toivotaan ettet ole raskaana. :)

Yhteistyössä