Apua raskaustestin kanssa!

Hei!

Olen pahoillani kun tällaisen aiheen tänne nyt avaan, mutta olen niin sekaisin, etten voinut muuta kuin kysyä apua teiltä!

Olen aika kokematon rakaustestien kanssa ja tänään kp33/28-32 tein testin. Tulos oli hämmentävä. Viiva on haalea, mutta kuitenkin punertava väriltään! En silti oikein tiedä onko tuo plussa vai ei!

Oireita on... lämmöt koholla sitkeästi 37,2-37,7. Alavatsaan koskee ajoittain, on vilu, väsyttää, itkettää herkästi, välillä etoo paljonkin.

Kuulisin mielelläni teidän mielipiteet tästä testistä... onko se plussa?

En jostain syystä saa linkitettyä kuvaa mutta siis
www.aijaa.com/v.php?i=4941740.jpg

kyllä tuo RFSU on ainoa, joka näyttää oikean plussan eli myöhäisen plussan...ei kp 23.
Eli onneksi olkoon selkeän plussan saanneena:)

Itse plussia muilla testeillä useasti saannut, mutta harvemmin Rfsu:lla ensimmäistä virheellistä plussaa, eli testi addiktiona sanon, että rfsu ei valehtele, vaan kertoo koko todellisuuden hcg:stä kehossa..

Kiitos aivan valtavasti kaikille vastaajille! Aluksi olin aivan epäuskoinen testistä, mutta te saitte mulle vähän uskoa siihen, että positiivenen se voisi olla =)

Tänä aamuna tein uuden testin, vaikka jännitti kyllä aivan kamalasti, mutta se näyttikin selkeää plussaa :heart: Että pakko se vaan on uskoa!

Yhteistyössä