Itse painin samaisen ongelman kanssa juuri tälläkin hetkellä. Oksettaa, oksettaa ja oksettaa :x pönttöä on tullut halailtua viimeviikon loppupuolelta saakka kiitettävästi ja loppua ei näy varmaan vielä useaan useaan viikkoon (toivossa on hyvä elää, että rupeaa kuitenkin jossain vaiheessa helpottamaan!!!). Itselläni pahaolo on pahimmillaan aamupäivällä, iltapäivä menee jotenkuten ja illalla alkaa selvästi helpottaa.
Ainut mikä minulla auttaa on vähän väliä jonkin syöminen. Isoja annoksia ei muutenkaan tunnu menevän nyt alas, joten max puolen tunnin välein jotain pientä poskeen. Lisäksi siis tottakai oikea lounas ja päivällinen, mutta annoskoot pienentyneet normaalista. Koitan itse suosia naposteltavana hedelmiä ja muuta kevyttä jottei paino ala jo heti näin alussa nousemaan. Mm. jääkaappikylmät viinirypäleet, mandariini, lasten erilaiset pilttipurkit jne on hyväksi havaittuja. Myös nektariinit menee. Aamuisin olen heti herättyäni pyrkinyt kumoamaan jogurttipurkin, jotta olisi hetimiten jotain mahassa... Vettä pitäisi opetella juomaan varmaan myös enemmän, sitä ei vaan tunnu ikinä muistavan ottaa.
Hankalaahan tämä tällainen jatkuvasti syöminen on, ainakin kun sellaiseen ei ole tottunut.
Kaveri joutui tiputukseen saakka pahoinvoinnin yllyttyä ihan mahdottomaksi ja mikään ei pysynyt enää sisällä. Toivon hartaasti että siihen en kuitenkaan jouduttaisi.
Tsemppiä PikkuOtus, kerro jos keksit jonkun todella hyvän konstin pahoinvoinnin laannuttamiseen :hug:
Piiju rv6+5