Apua!Poliisista soitettu mulle tänään,laittoivat viestii ku en ollu luurin lähettyvillä soitettaessa...

Teollisuuskypärä

Aktiivinen jäsen
27.10.2007
2 282
0
36
eli ku tein joku aika sit rikosilmoituksen sähköisesti huuto.netin myyjästä ku en saanu tuotetta enkä rahoja takas.
Poliisin viestissä oli nyt sit et "pyydän ottamaan yhteyttä Pasilan poliisiin(puhnro)17.5 klo 14 jälkeen.Asia koskee huutonetistä ostamaasi puseroa.T: piip pii vrk"

Nyt mua jännittää ihan sikana tää homma...kellää kokemusta tälläsistä asioista?
Mä jo äiteelki sanoin et jos se myyjä onkin nyt kääntäny tän jutun jotenkin mua vastaan tms...vaik mul on kyl kuitti ja kaikkee et asia on menny nii ku mä oon sen ilmoittanut....

perkule ku en keriny vastaa puhelimeen vaa joudun nyt sit oottaa lauantaihhin asti...

älä turhaan jännitä, toinen osapuolihan tässä jutussa on epäiltynä ja sinä olet asianomistaja.
poliisi haluaa vain varmistaa ennen tutkinnan aloittamista, että asia on edelleen ajankohtainen ja sähköisesti antamasi tiedot pitävät paikkansa.
hyvä, että olet tehnyt rikosilmoituksen huijarista. =)

Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:
älä turhaan jännitä, toinen osapuolihan tässä jutussa on epäiltynä ja sinä olet asianomistaja.
poliisi haluaa vain varmistaa ennen tutkinnan aloittamista, että asia on edelleen ajankohtainen ja sähköisesti antamasi tiedot pitävät paikkansa.
hyvä, että olet tehnyt rikosilmoituksen huijarista. =)

aijaa okei hyvä.Ärsyttää ku alkaa heti hermostuttaa vaikka mun todellakin pitäs tietää et mä en oo tehny mitää väärin.

Ne on noi virallisten asioiden hoitamiset usein hermostuttavia. Se on se sama juttu ku näkee poliisiauton liikenteessä, nii heti vilasee mittarii ja tulee jopa syyllinenki olo vaik ajais ihan sääntöjen mukaan :laugh: Suomalaiset kai sit vaa usein kunnioittaa nii kovasti tota virkavaltaa tai jotai...

Alkuperäinen kirjoittaja Pajulanpirkkona:
Ne on noi virallisten asioiden hoitamiset usein hermostuttavia. Se on se sama juttu ku näkee poliisiauton liikenteessä, nii heti vilasee mittarii ja tulee jopa syyllinenki olo vaik ajais ihan sääntöjen mukaan :laugh: Suomalaiset kai sit vaa usein kunnioittaa nii kovasti tota virkavaltaa tai jotai...

no joo totta.Just perjantaina puhuin kaverin kaa et uskaltasko se ohittaa poliisiauton jos se ajais 80 alueella 60:ii...ei kuulemma uskaltas...en kyllä mäkään...

Yhteistyössä