APUA! POINTS-asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tussukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tussukka

Vieras
paljonko menee pisteitä kauhallisesta mustikkasoppaa (sokeroitu)
ja kupillisesta kahvia jossa loraus kevytmaitoa?

:whistle: kiitos

koitan opetella paremmin tulkitsemaan jatkossa points-vihkosta :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2005 klo 12:38 auttasko tämä kirjoitti:
Mulla on ihka uudet pisteet ja 2dl maitokahvia on 1piste!
On minullakin "ihka uudet" pisteet, ja kahvi itsessään on 0 pojoa. Mutta tietysti maidosta lasketaan ne pisteet. Ja ap mainitsi että loraus kevytmaitoa, niin tuskin sitä nyt ihan yhden pisteen edestä on.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2005 klo 13:36 Helge kirjoitti:
\
On minullakin "ihka uudet" pisteet, ja kahvi itsessään on 0 pojoa. Mutta tietysti maidosta lasketaan ne pisteet. Ja ap mainitsi että loraus kevytmaitoa, niin tuskin sitä nyt ihan yhden pisteen edestä on.
Asiaa!!!Lukisit tekstit ensin ennen kuin alat kehua ihkauusia pistevihkojasi.Loraus on loraus!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2005 klo 20:44 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2005 klo 13:36 Helge kirjoitti:
\
Asiaa!!!Lukisit tekstit ensin ennen kuin alat kehua ihkauusia pistevihkojasi.Loraus on loraus!
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Tervehdys! Tulempas nyt tänne saarnaamaan itsekkin pv.ssa laihduttaneena :flower:
Elikkä ei sitä passaa rueta itseään huijaamaan ett "no ei tota nyt lasketa kun se on vaan suupala..." tai vastaavaa. Sit vaan ihmetellään ett miks paino ei putoo kun otetaan ilman pisteitä loraus sitä ja liraus tätä. Mut kaikkihan ei halua niin niuhottaa mut mun mielestä varsinki alussa kannattaa ottaa tiukka linja ett painopudotus pääsee vauhtiin =)
Elkää sit suuttuko, oli vaan pakko jotain komenntoida.
Niin ja tosiaan kahvista ei mee pisteitä, ja kevytmaidosta sit 1dl ja 1piste. Tsemppiä kaikille!!!!!! B)

Yhteistyössä