APUA!!! Poikaystävän luona ensimmäistä kertaa yötä ja wc-pönttö tukossa!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua äkkiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua äkkiä

Vieras
Poikaystävä lähti käymään lähikaupassa ostamassa aamupalatarvikkeet. Minä siinä välissä tietysti menin isommalle tarpeelle. Ja kuinkas kävi, pönttö tukossa ja sitä imukuppia ei missään!

Mitä helvettiä minä teen?! Tämä on ensimmäinen kerta kun olen hänen luonaan kylässä ja ja heti paskon pöntön tukkoon. Vajoan maanrakoon.

Ei kannata sohia, koska pönttö ei vedä. Etsi äkkiä jostain muovikassi ja ongi siihen ne jötkäleet. Kassi piiloon, ja kun mies tulee sanot, että sunkin pitää käydä kioskilla - ja sitten äkkiä roskiksen kautta nurkan ympäri takaisin ;)

Haukotus taas näitä juttuja. Ei ole enää mitään tasoa...Jos ei putkireiska auta tai älä sano ettei sillä poikkelillas sitäkään oo niin sitten vedä paskat lattialle ja sano hihhei mä väänsin tortut lattialle, daa.

[QUOTE="vieras";28807156]Haukotus taas näitä juttuja. Ei ole enää mitään tasoa...Jos ei putkireiska auta tai älä sano ettei sillä poikkelillas sitäkään oo niin sitten vedä paskat lattialle ja sano hihhei mä väänsin tortut lattialle, daa.[/QUOTE]

Kodin putkimiestä ei voi laittaa vessanpönttöön...

Toivottavasti sä et laittanut sitä paperia ihan kauheasti, jos sen vetää väkisin suurena klönttinä alas voi mennä putki tukkoon ja sitten sun poikakaverilla on naapureiden likavedet lattioilla. Mutta tuon voi päätellä äänestä, jos veti ihan normaalisti niin ok, jos putket äänteli pahasti niin aijai....

Yhteistyössä