APUA PIKAISESTI! Poskiontelontulehduksen hoito?

Miten teillä raskaana olevilla poskiontelontulehdus on hoidettu? Antibiootein vai onko ketään punkteerattu? Millainen kokemus on punkteeraus? Mites punkteerauksessa käytettävät puudutusaineet vaikuttavat sikiöön? Kellään tietoa? Kauhea tuska päällä ja lääkäriin kohta menossa :'(
 
amorion kuurin yleensä aloittavat jos ei allergioita. Apteekista voi myös ostaa "kärsäkannun",jolla voi itse huuhdella poskionteloita. Paikallisesti käytetyllä puuduteaineella ei ole vaikutusta sikiöön! Yleensä kirjoitetaan max 2 kuuria ja sitten punktioon.. punktiolla on parempi ja nopeampi vaikutus mitä ab-kuurilla!!
 
Minulla oli 4.5kk kestänyt poskiontelotulehduskierre raskausaikana tänä keväänä :| Söin kaikkiaan 6 kuuria antibiootteja, mutta ne eivät tehonneet. Siksipä jouduin 15 kertaa punkteeraukseen, koska tosiaan lääkkeistä ei ollut apua ja punkteeraus oli ainut helpotuskeino. Minua toimenpide ei hirvittänyt, vaikka eihän se mikään mukava juttu koskaan ole. Paikallispuudutuksessa homma tehdään ja kun sen on kerran kokenut, niin suurin jännitys ja ennakkopelot poistuu. Lohduttaudu sillä, että punkteeraus antaa avun heti ja on ainut hoitokeino silloin kun lääkitys ei auta.
 

Yhteistyössä