M
mielikuvitukseton
Vieras
Sain äsken kukkakimpun ja sanos et siinä jo alkuun hääpäivälahja et sunnuntaina saat jotainlisää.Mut mitä mä voisin ostaa,ideoita? Mitä te ootte ostaneet miehellenne hääpäiväksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:Pitääkö koruja? Miten kävisi esim. joku Nomination ranneke?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:Pitääkö koruja? Miten kävisi esim. joku Nomination ranneke?
HiH mua alkoi naurattaan kun aattelin tolle ukon köriläälle tuota korua.Ei san takia et ois huono idea mut kun tuo on niin sellanen...ei löydy sanoja....iso,karski oikea ukon köriläs.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:koruja-ha-haa!
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:Pitääkö koruja? Miten kävisi esim. joku Nomination ranneke?
HiH mua alkoi naurattaan kun aattelin tolle ukon köriläälle tuota korua.Ei san takia et ois huono idea mut kun tuo on niin sellanen...ei löydy sanoja....iso,karski oikea ukon köriläs.
Juu, ja kaikki koruthan on tosi naisellisia...
Ehkä sä ostat jotain kunnon miehelle sopivaa karskia ja hienhajuista
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mies toivoi joululahjaks kalevalan korua, eikä tod.oo mikään naismainen, eli ihan persoonasta kiinni oisko koru sopiva lahja. Ja täs tapauksessahan ap sano et ei osaa kuvitella miehelleen korua, eli ei hyvä idea![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuikku:voi sua vauvaa,se on sun mies! etsi itse se lahja!