apua,pian auttakaa! 1V. Hääpäivä sunnuntaina.Mitä keksisin miehelle kun se mullekin jotain on ostanut.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielikuvitukseton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielikuvitukseton

Vieras
Sain äsken kukkakimpun ja sanos et siinä jo alkuun hääpäivälahja et sunnuntaina saat jotainlisää.Mut mitä mä voisin ostaa,ideoita? Mitä te ootte ostaneet miehellenne hääpäiväksi?

Meillä hääpäivä"lahjat" ovat aina olleet yhteistä tekemistä. Esim. yhdessä syömään hienosti, eräretkelle, kylpylään pulikoimaan tms. Jos teillä ei oo lastenhoito-ongelmia, niin osta teille molemmille esim. kuntosalikortti, sulkapallosarjakortti tms, jossa voitte käydä yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:
Pitääkö koruja? Miten kävisi esim. joku Nomination ranneke?

HiH mua alkoi naurattaan kun aattelin tolle ukon köriläälle tuota korua.Ei san takia et ois huono idea mut kun tuo on niin sellanen...ei löydy sanoja....iso,karski oikea ukon köriläs.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

HiH mua alkoi naurattaan kun aattelin tolle ukon köriläälle tuota korua.Ei san takia et ois huono idea mut kun tuo on niin sellanen...ei löydy sanoja....iso,karski oikea ukon köriläs.

Juu, ja kaikki koruthan on tosi naisellisia...
Ehkä sä ostat jotain kunnon miehelle sopivaa karskia ja hienhajuista

Mun mies toivoi joululahjaks kalevalan korua, eikä tod.oo mikään naismainen, eli ihan persoonasta kiinni oisko koru sopiva lahja. Ja täs tapauksessahan ap sano et ei osaa kuvitella miehelleen korua, eli ei hyvä idea :)

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Juu, ja kaikki koruthan on tosi naisellisia...
Ehkä sä ostat jotain kunnon miehelle sopivaa karskia ja hienhajuista

En mää sitä tarkoittanut mut kun toi mun ukkeli ei vaan oo sen sorttinen et osaisin aatella rannekorua sille vaik kyllä nyt kun oon alkanut miettiin sitä niinoishan se kivajos se käyttäis ja sit ae ehkä alkais käyttään ja tottuis kun astais sille jonkin hienon rannekorun.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mies toivoi joululahjaks kalevalan korua, eikä tod.oo mikään naismainen, eli ihan persoonasta kiinni oisko koru sopiva lahja. Ja täs tapauksessahan ap sano et ei osaa kuvitella miehelleen korua, eli ei hyvä idea :)

Ei varmaan ookkaan mikään naismainen,onhan niitä todella upeita koruja miehille.Jotenki alan nyt lämpenemään tolle koru jutulle,kyllä sillä yks kaulakoru on mitä aina pitää kaulassa.Siks kaulakoru on pois suljettu mutta se rannekoru.....hmnnnn :)

Alkuperäinen kirjoittaja tuikku:
voi sua vauvaa,se on sun mies! etsi itse se lahja!

Anteeksi sitten.Aattelin vaan jos jotain ideoita sais kun joskus oon lukenut sellasia täältä mut silloin ei ole ollut ajankohtainen asia niin en ole painanut mieleen.

Yhteistyössä