Apua, parisuhdekriisi !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä vetäisin hillittömät kilarit ja meillä olis jo käräjäoikeus hyvin tietoinen avioerohakemuksesta tuossa vaiheessa. Mies suhtautuisi asiaan / en halua edes kuvitella.

Eli miehellesi olisi ok, että sinä lähettelisit alastonkuvia itsestäsi jollekin miehelle ja/tai tämä mies sinulle?

Jos ikinä koskaan saan vihiäkään, että meidän koneella on jotain alastonkuvia niin voin sanoa, että en tiedä miten oikeasti reagoisin. Olipa ne sitten jonkun tuttavan, tai vaikkapa saksalaisen kerjäläiseukon.

Ihan sama, se on moro. Ei tartte vinkua minun oven takana.

Mä oon tiukka tällaisissa asioissa ja tiedän myös mitä mieltä mies olisi.

Jos se olisi "känninen moka" niin tokihan ukko olisi kuvat poistanut heti selvittyään ja tajuttuaan mitä on tehnyt. Kysypä siltä että mitä hän tykkäisi jos SINÄ lähettelisit nakukuviasi jollekin tutulle miehelle. Olisiko se oikeasti ihan ok??

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Miten se miehen känni selittää niiden kuvien ilmestymisen ja olemassaolon?? En nyt ymmärrä.

Siis se on kännissä vongannut tuttua naista lähetteleen kuviaan? Vai ollut sen kanssa tekemisissä kännissä (missä, miten) ja siinä sitten "läppänä" (as if) tullut puhe alastonkuvista, ja ei kun idea toteutukseen?

Vai? Sitä paitsi ei ne kuvat enää sillä olis, jos kyseessä olis joku känninen moka. Älä usko ap, älä usko.

Sano tosiaan myös tuo, että nyt on sitten sinullakin oikeus lähetellä alastonkuviasi vaikka naapurin Timolle, ja vaihtoehtoisesti tallennella kuvia Timpasta ilkosillaan itsellesi. Mikäs siinä sitten!

Miksei uskoisi? Minusta on paljon helpompaa hyväksyä, että ihminen epävarmuudessaan tekee vääriä asioita kuitenkin tahtoen pysyä parisuhteessa kuin mokailee tieten tahtoen parisuhteessa, josta haluaa eroon. Tuttavapariskunnalla oli sellainen tilanne, että pariskunta, joilla pieni lapsi, asui töiden takia eri paikoissa ja etäisyyttä runsaasti. Rouva tienasi miestä huomattavasti enemmän, vaikka miehellä korkeampi koulutus ja miehen perinteisiin käsityksiin tämä sattui kovasti. Mies sitten yritti tehdä vaimoaan mustasukkaiseksi monin tavoin ja jopa yllytti eroon, vaikka sitten itse kieltäytyi allekirjoittamasta eropapereita yms.

Tilanne tasaantui miehen saatua parempipalkkaisen työn ja asumiskuvioiden selkiydyttyä.

Aikuinenkin voi oireilla epäkypsällä tavalla. Itse selvittäisin mieluusti ne seikat ennen kuin laittaisin koko suhteen roskakoriin.

"Enhän mä muuten säilyttelisi Mirkun kuvia luurissani, mutta halusin testata tunteitasi, kulta." Jep jep, edes mä en uskois tuommosta selitystä.

Hei viestin aloittaja,
Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että tuo tulee toistumaan. EI ehkä heti, vuoden päästä, mutta tulee.
Exäni jäi kiinni, monesti ja aina sama laulu "en tehnyt mtn väärää, en se minä ollut, se nainen aloitti kaiken, sai numeroni jostain, en ole nähnytkään tätä naista livenä kuin pari kertaa". Pari vuotta katsoin asioita läpi sormien, ja sit otin eron. Sen voin sanoa, että ensimmäisen "tilanteen" jälkeen (vieras nainen soitti minulle ja kertoi exästäni asioita ja mitä ovat puuhanneet yhdessä) meni täysin luottamus exään.
Eikä luottamus tullut koskaan takaisin.
Tee itselleni palvelus ja mieti tarkkaan onko järkevää jatkaa suhteessa, koska tiedän miten vaikeaa tai jopa mahdotonta on enää luottaa mieheen. Joka kerta kun hänelle tulee viesti, tuleeko sinulle epämiellyttävä ja paniikin omainen tunne ja mietit keneltä se viesti on. Tai jos heräät keskellä yötä ja tulee tarve käydä miehesi puhelin uudestaan läpi, mitä teet ?
Toivon sydämeni pohjasta sinulle voimia ja vaikka kuinka tuntuisi pahalta ja vaikealta (jos päätät erota), muista että ihminen on vahvempi mitä uskotkaan, varmasti selviät :)

Yhteistyössä