Apua! Panacod ja huumeseula!

• Viestiketjun aloittaja helspia
  • Ensimmäinen viesti
helspia
Olen saanut vakituisen työpaikan, jota ennen pitää käydä antamassa huumeseulanäyte virtsasta. En tiennyt sitä, joten olen käyttänyt lauantaina 1 tbl Panacod ja tänään 1 tbl Panacod päänsärkyyn. Tabletit eivät ole omiani eikä minulla ole niihin reseptiä.

Virtsanäyte pitäisi antaa huomenna tai ylihuomenna. Olen aivan paniikissa...miten selviän tästä??? Kuinka kauan kodeiini näkyy virtsanäytteessä?

ne vaan kysyy että mitä kaikkia lääkkeitä olet käyttänyt- ei ne reseptejä kysele. Mä olin ottanu pari päivää sitten norflexin, mut ei multa reseptiä kysytty, ei ollut edes mukana. Eteen vaan lyötiin paperi, mihin ne lääkkeet piti kirjottaa.

"aapee"
[QUOTE="hmm";25907522]Eivät he tiedä ettei sinulla ole reseptiä... Kerrot, että olet ottanut kyseiset lääkkeet[/QUOTE]

Mutta entäpä jos he sitten vaativat kodeiinille positiivisen koetuloksen vuoksi tietoja siitä, miksi olen käyttänyt ko ainetta?

"vieras"
Tottakai ne haluaa nähdä reseptin kyseisiin lääkkeisiin,kun vastaus seulasta tullut.
Mikä hölmö sinä olet kun syöt toiselle määrättyjä lääkkeitä???!!!Ihan oikein kun jäät seulassa kiinni ja menetät työpaikkasi!
Panacod on riippuvuutta aiheuttava vahva RESEPTI lääke,jota ei todellakaan käytetä ilman itselle määrättyä resptiä!

Kodeiini poistuu aika nopsaan kun on vesiliukoinen. Googlaa vähän. Mun villi arvaus on että ei näy enää ylihuomenna ainakaan. Voithan sä sanoa että ei sulla ole reseptiä jäljellä kun on aikaa sitten määrätty. Mä en ainakaan niitä paljoa säästele. Ehkä pitäis.

"hmm"
[QUOTE="aapee";25907545]Mutta entäpä jos he sitten vaativat kodeiinille positiivisen koetuloksen vuoksi tietoja siitä, miksi olen käyttänyt ko ainetta?[/QUOTE]

Päänsärkyyn, etkö jo sanonut?

"aapee"
[QUOTE="hmm";25907591]Päänsärkyyn, etkö jo sanonut?[/QUOTE]

Niin, päänsärkyyn käytin kaveriltani kun ei muuta ollut saatavilla, mutta eiköhän he ole kuulleet näitä tarinoita aika paljon. Jos ei reseptiä ole, niin on tietenkin varmaan epäilys että olen käyttänyt ihan viihteen tai jonkin muun syyn vuoksi :(

"vieras"
[QUOTE="aapee";25907669]Niin, päänsärkyyn käytin kaveriltani kun ei muuta ollut saatavilla, mutta eiköhän he ole kuulleet näitä tarinoita aika paljon. Jos ei reseptiä ole, niin on tietenkin varmaan epäilys että olen käyttänyt ihan viihteen tai jonkin muun syyn vuoksi :([/QUOTE]

Mitä sä jankkaat asiasta?
Kerrot mitä olet ottanut ja sillä selvä. Kaikilta kysytään, mitä lääkkeitä on viime aikoina ottanut ja ne listataan. Asia on sillä selvä.
Ei ole mitään entä-jos-tilannetta.

"aapee"
[QUOTE="vieras";25907697]Mitä sä jankkaat asiasta?
Kerrot mitä olet ottanut ja sillä selvä. Kaikilta kysytään, mitä lääkkeitä on viime aikoina ottanut ja ne listataan. Asia on sillä selvä.
Ei ole mitään entä-jos-tilannetta.[/QUOTE]

Eli siis joku voisi vetää Panacodia ihan riippuvaisena siitä hirveitä määriä ja asia on sillä selvä jos hän vain kirjoittaa käyttäneensä sitä ennen seulaa?

[QUOTE="aapee";25907669]Niin, päänsärkyyn käytin kaveriltani kun ei muuta ollut saatavilla, mutta eiköhän he ole kuulleet näitä tarinoita aika paljon. Jos ei reseptiä ole, niin on tietenkin varmaan epäilys että olen käyttänyt ihan viihteen tai jonkin muun syyn vuoksi :([/QUOTE]

Tiedätkö, ne jotka käyttää jotain viihteen tai muun syyn vuoksi, on sen näköisiäkin. Ei ne mitään epäile jos kysyt vaikka eka että "voikohan se päänsärkylääke näkyä noissa", tukka on kammattuna, hampaat suussa, siistit vaatteet, kävelet etkä laahusta, silmät ei seiso päässä ja osaat puhua etkä sössötä ja horise. Ei hätää jos em. asiat on kunnossa. Eikä monikaan säästele mitään päänsärkylääkereseptejä paitsi jos matkustelee paljon.

"Maija"
Kuulostat ihan siltä, että sulla on joku lääkeongelma! Jos ei ole, kokoa nyt hyvä ihminen itsesi, vaikutat todella epäilyttävältä, jos teet tällaisesta pikkuasiasta noin suuren. Jos sulla ei oo mitään ongelmaa, kerrot, että olet ottanut panacodia ja that´s it. Ja hommaat jatkossa kaikki lääkkeet omalla reseptillä, nehän voi uustestata sut koska tahansa. Nyt voit sanoa, että reseptiä ei enää ole, jatkossa se ei käy...

"vieras"
[QUOTE="aapee";25907737]Eli siis joku voisi vetää Panacodia ihan riippuvaisena siitä hirveitä määriä ja asia on sillä selvä jos hän vain kirjoittaa käyttäneensä sitä ennen seulaa?[/QUOTE]

Eli mitä sä sitten haluut kuulla?
Jätä menemättä testiin vaihda työpaikkaa.
Alat kuulostamaan jo siltä, että sulla tosiaan on jonkinlainen riippuvuus, kun noin sitä testiä pelkäät.

lol
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;25907751:
Tiedätkö, ne jotka käyttää jotain viihteen tai muun syyn vuoksi, on sen näköisiäkin. Ei ne mitään epäile jos kysyt vaikka eka että "voikohan se päänsärkylääke näkyä noissa", tukka on kammattuna, hampaat suussa, siistit vaatteet, kävelet etkä laahusta, silmät ei seiso päässä ja osaat puhua etkä sössötä ja horise. Ei hätää jos em. asiat on kunnossa. Eikä monikaan säästele mitään päänsärkylääkereseptejä paitsi jos matkustelee paljon.
Ei jumalauta. Just tällasen hölmön käsityksen mukaan myös lääke/huumeriippuvaisia pääsee ammatteihin joihin heidän ei todellakaan suotaisi menevän.

Ihmisestä ei välttämättä näe päältä onko hän alkoholisti, narkkari tai pilleristi. Osasta näkyy, kaikista ei todellakaan.

gghjfjhg
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;25907751:
Sai hymyn huulille, niinkuin Kumman Kaa! Kiitos, pelle!

"Tyttönen"
Panacodi näkyy opiaattina seulassa :) Pari panacodia tuskin keneltäkään työpaikkaa vie? .. hanki jatkossa respalle jos on tarvista käyttää. ja asiasta nakkisämpylään, se narkkaaminen ei tosiaan näy päälle päin ;) !

vierailija
Iso osa ihmisistä, joilla on jotain epäilyttäviä tuloksia testeissä, on niitä, jotka eivät edes tajua, että voi olla ns. huumetesti positiivinen, jos on käyttänyt vanhempien kipulääkkeen korvatulehdukseen tms. Jos joku on oikeasti narkomaani, ei siinä käytetä Panacodia.

Yhteistyössä