Apua, palstan mestarishoppailijat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Casual business mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Casual business mama

Vieras
Otsikko on ehkä vähän turhankin houkutteleva. Aluspaitaa nimittäin vain etsiskelen.

Käytän mielelläni töissä tyköistuvia lyhyt- tai 3/4-hihaisia villakangasmekkoja (dry clean only), ja jostakin pitäisi saada alle ohut, tiukka, hyvin istuva, riittävän avokaulainen, lyhythihainen aluspaita nappaamaan deodoranttitöhryt. Villa, silkki tai puuvilla olisivat toivottavimmat materiaalit.

Olen kiertänyt nyt miljoona kauppaa, ja kaikki aluspaidat ovat joko valtavan isoja tai pääntieltään liian pieniä, tai sitten liian paksuja. Minulle riittäisi sellainen melkein läpinäkyvä.

Tuli mieleen wolfordin bodyt, niitä taitaa saada myös toppimalleina. Mutta mua kiinnostaa minkä valmistajan sun mekot on, kuullostaa:..ihanan yksinkertaisen tyylikkäältä businesslookilta!

sokoksessa on semmoisia bambu-alusvaatteita, niissä on avarat pääntiet. Ne on aika edullisia, taitaa löytyä mummo-alkkareitten läheltä. ainakin siis Turussa Wiklundilla on, mutta ehkä myös Prismassa.

Muistelen nähneeni Klingelin verkkokaupassa aluspaitoja pilvin pimein, josko siellä olisi sinun toivomasi kaltaisia myös?

http://www.klingel.fi/Naisten-muoti-Alusasut-Alusvaatteet/group/3257521/.a172.0.html

Tuli mieleen wolfordin bodyt, niitä taitaa saada myös toppimalleina. Mutta mua kiinnostaa minkä valmistajan sun mekot on, kuullostaa:..ihanan yksinkertaisen tyylikkäältä businesslookilta!

Uusin hankintani on Bossin musta 3/4-hihainen, sillä mekolla voisi mennä ihan mihin tahansa...

Gantilta mulla on joku villamekko, niillä näytti olevan tälläkin kaudella myynnissä ihan hauskaa lyhythihaista harmaata tweed-mekkoa. Sitten mulla taitaa olla pari IvanaHelsinkiä, en ole missään supermuodollisessa työssä. Ja sitten on yksi punainen pitkähihainen kotimainen vintage-villakangasmekko...

Olen jonkinasteinen mekkofriikki.

[QUOTE="vieras";24919510]sokoksessa on semmoisia bambu-alusvaatteita, niissä on avarat pääntiet. Ne on aika edullisia, taitaa löytyä mummo-alkkareitten läheltä. ainakin siis Turussa Wiklundilla on, mutta ehkä myös Prismassa.[/QUOTE]

Kävin tsekkaamassa jo nuo. Ovat vähän turhan väljiä, etsin siis ihan sellaista venyvää ja vartalonmyötäistä. Pääntie olisi myös saanut olla avarampi, mulla on muutama aika avokaulainen mekko. Mutta kiitos ehdotuksesta.

[QUOTE="vieras";24919517]Ginatricotilla on avarapäänteisiä t-paitoja ja samaa mallia semmoinen, missä on puolipitkä hiha. Ne on kyllä vähän paksumpaa materiaalia.[/QUOTE]

Juu, t-paidat ovat vähän liian paksua materiaalia. Kiitos kuitenkin sullekin :)

Yhteistyössä