Apua päiviin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Auttakaapa nyt! Miten saan näihin päiviin jotain tolkkua? Lapset ovat siis 2kk , 2,5kk ja liki 4v. Ennen vauvan syntymää oli hyvinkin järjestelmällinen päivärytmi ja nyt en saa vanhasta hyvästä enää kiinni. Juu onhan se totta, että vauvalla ei rytmiä vielä ole, mutta isompien vuoksi on saatava jonkin moinen rytmi takaisin. Itse tykkään rutiineista ja siitä, että viikot ovat suht samankaltaisia (tietysti jotain extraa aina johonki väliin), mutta auttakaa nyt.

Muutettiin omaan taloon keväällä ja pihakin on kuin viidakko...siis ihan oikeasti,. Sielläkin pitis töitä tehdä, mutta minä raasu entisenä kaupunkilaisena en ees tiedä mistä pitäisi aloittaa.

Mistään masennuksesta tässä ei ole kyse, koska jaksan kyllä ja ystäviä on apuna jos tarve vaatii ja mieskin auttaa, kunhan töiltänsä ensi kerkee ees kotiin, mutta

APUA!

Älä vaadi itseltäsi liikaa. Sinulla kuitenkin kolme pientä lasta. Lähe pikkuhiljaa rakentamaan isompien lasten päivärytmiä, vauvan rytmi mukautuu ajanmyötä.
Ja varmasti kaikki ymmärtää että just muutettu taloon ja pieni vauva niin piha ei voi olla ihan tip-top.
Jaksamista Sulle.

kyllä se normaali rytmi alkaa kohta palautua :hug:
silloin kun meidän kakkonen syntyi niin luulin etten ikinä pääse puistoon ennen klo 11.. mut kyllä se nyt onnistuu jo kolmenkin kanssa. ja kohta vauvallakin alkaa olla rytmiä,sit helpottaa

Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
kyllä se normaali rytmi alkaa kohta palautua :hug:
silloin kun meidän kakkonen syntyi niin luulin etten ikinä pääse puistoon ennen klo 11.. mut kyllä se nyt onnistuu jo kolmenkin kanssa. ja kohta vauvallakin alkaa olla rytmiä,sit helpottaa

Me kun aina ei päästä ees aamiasipöydästä ennen klo 11 saatikaan sitten ulos!! Ärsyttää, kun oon aina kotiäitinä ollu ja nyt tuntuu niin hankalalta sad rytmi takas.

Yhteistyössä