Apua! Paino ei tipu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nopeesti bikinikuntoon!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nopeesti bikinikuntoon!

Vieras
Elikkäs olen siis laihksella kun on ylipainoo 10kiloo. Paino ei tipu vaikka oon päivät syömättä?! Illalla saattaa mennä suklaalevy tai pitsa mutta ei nyt luulis että ne lihottaa kun en syö muuta. Apua, alan olla jo epätoivoinen!

Ruokailutottumukset nyt uusiksi.
Vinkkejä:
Laita esille ne vihannkeset/ hedelmät jotka sinun pitää päivän aikana syödä.
Syö paljon raejuustoa ja vähärasvaista maitorahkaa välipalaksi
Syö pääateriat (aamupala, ruoka, iltapala)
Juo paljon vettä
Jätä herkut vähemmälle ja herkuttele esimerkiksi vain yhtenä päivän viikossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nopeesti bikinikuntoon!:
Elikkäs olen siis laihksella kun on ylipainoo 10kiloo. Paino ei tipu vaikka oon päivät syömättä?! Illalla saattaa mennä suklaalevy tai pitsa mutta ei nyt luulis että ne lihottaa kun en syö muuta. Apua, alan olla jo epätoivoinen!

No ompa laihis...ala syödä riittävästi ja terveellisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja mama:
Vinkkejä:
Juo paljon vettä

Mikä ois hyvä aamupala ?

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja mama:
Vinkkejä:
Juo paljon vettä

Mikä ois hyvä aamupala ?

Suklaalevy ja limsaa ja sipsejä.

Se mässäilyhimo iskee takuuvarmasti illalla jos et päivän aikana syö tarpeeksi. Nimimerkillä itekin tuohon sorrun.. :ashamed:

3 tunnin välein pieniä, terveellisiä aterioita, niin hyvä tulee :)

Aamupala: pari palaa ruisleipää lisukkeineen TAI Puuroa ja marjoja/väh. kalorista mehukeittoa
lounas: kanaa/kalaa/lihaa ja salaattia, maitoa
välipaloina hedelmiä/marjoja/rahkaa

Pastat, riisi ja peruna minimiin. Hyviä rasvoja margariinista, öljystä. Yksi herkuttelupäivä viikossa. Jos jaksaa niin lisäksi liikuntaa. Itse laihduin 10 kg ilmankin, vaikka en ollut hirveän ylipainoinen. Tässä vinkkejä näin typistetysti.

Alkuperäinen kirjoittaja Nopeesti bikinikuntoon!:

kyllä mä laihduin näin 20 kiloa...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Aamupala: pari palaa ruisleipää lisukkeineen TAI Puuroa ja marjoja/väh. kalorista mehukeittoa
lounas: kanaa/kalaa/lihaa ja salaattia, maitoa
välipaloina hedelmiä/marjoja/rahkaa

Pastat, riisi ja peruna minimiin. Hyviä rasvoja margariinista, öljystä. Yksi herkuttelupäivä viikossa. Jos jaksaa niin lisäksi liikuntaa. Itse laihduin 10 kg ilmankin, vaikka en ollut hirveän ylipainoinen. Tässä vinkkejä näin typistetysti.

Saisinpa sulta vinkkejä enemmänkin? Olen niin pihalla näissä syömisessä.Mitä uskaltaa mitä ei !

Proteiinilisää olisi hyvä saada,varsinkin laihiksen aikana,ellei sit syö paljon protskua sisältäviä ruokia,esim.kana,kala,liha.
Itse otan aamuisin jugurtin sekaan herbalifen-proteiinilisää ja päälle kahvia.Pärjää useamman tunnin sillä :)

Alkuperäinen kirjoittaja -7kg:
Proteiinilisää olisi hyvä saada,varsinkin laihiksen aikana,ellei sit syö paljon protskua sisältäviä ruokia,esim.kana,kala,liha.
Itse otan aamuisin jugurtin sekaan herbalifen-proteiinilisää ja päälle kahvia.Pärjää useamman tunnin sillä :)

Onko tuo jauhe ? Mistä saa?

Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:

Proteiinijauhetta on juu.Niitä on erimakuisia.Noi herbalifen-tuotteet on helkkarin kalliita,mut mun miehen sisko on jälleenmyyjä ni saadaan halvemmalla.Myös netistä löydät vastaavia,googleta.Ja halvempia ovat.

Proteiinijauhetta on juu.Niitä on erimakuisia.Noi herbalifen-tuotteet on helkkarin kalliita,mut mun miehen sisko on jälleenmyyjä ni saadaan halvemmalla.Myös netistä löydät vastaavia,googleta.Ja halvempia ovat.

Luontaistuotekaupoissakin varmaan? Mitä nuo sitten maksavat jos kalliita?

Mä siirryin 2 kk sitten vihanneksiin ja hedelmiin ja syön sen 3-4 tunnin välein pieniä aterioita. Normaalia kotiruokaa syön myös mutta vähemmän kuin aikasemmin. Ite jätin suklaan ja karkit pois 3 kk sitten ja mä liikunkin nykyään enemmän eli tolla jutulla olen saanut jo 8,5 kg pois 2 kk:ssa. Jätskiä ja pullaa syön mutta en joka päivä enkä mitään isoja määriä. Kummasti toi on auttanut mulla, ei siihen painonpudotukseen oli poppaskonsteja kun ne tulee sitte tuplana takasin, on sekin koettu.

Lopeta se sohvalla löhöily ja liiku, auta vaikka miestäs kotitöissä!!!
Älkä mässäile kokoajan käy vaikka pyörällä hakeen viikon sipsi annos nii sekin auttaa.
(lighti limpsakin on limpsaa)

Luontaistuotekaupoissakin varmaan? Mitä nuo sitten maksavat jos kalliita?

Toi herbalife maksaa jotain 50 ekua,on siis kaksi eri purkkia josta jauhetta otetaan samaan aikaan.Ja se kestää yhdellä ihmisellä...about...pari-kolme viikkoa.
Netistä ku tilasin,en muista mistä,800g pussin,ni maksoi postikuluineen 30ekua.

Yhteistyössä