apua..oudot menkat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mulla on ollut aina ( yli 20 vuotta) säännölliset ja samanlaiset menkat. Kierrot osaan laskea tismalleen helposti,mutta nyt menkat alkoi ajallaan,mutta oudosti..kuin tulva,alkoi valumaan kirkasta verta,vaikka normaalisti ensimmäisen päivän tuhruttaa ennen kunnon vuotoa.
Sitten vuoto loppui seuraavana päivänä,kunnes nyt vessassa käydessä tulee kirkkaan verisiä hyytymiä. Siteeseen ei mitään.
nyt siis nämä menkat on kestänyt 4 päivää näin.
Mitä kummaa? Kokemuksia?
raskautta ollaan yritetty kauemmin ja papa tms. kokeet puhtaat ja verikokeet hyvät.
Voisiko olla jotain kohdun limakalvo ongelmia? Onko kokemusta sellaisista?

Mulla on ollut aina ( yli 20 vuotta) säännölliset ja samanlaiset menkat. Kierrot osaan laskea tismalleen helposti,mutta nyt menkat alkoi ajallaan,mutta oudosti..kuin tulva,alkoi valumaan kirkasta verta,vaikka normaalisti ensimmäisen päivän tuhruttaa ennen kunnon vuotoa.
Sitten vuoto loppui seuraavana päivänä,kunnes nyt vessassa käydessä tulee kirkkaan verisiä hyytymiä. Siteeseen ei mitään.
nyt siis nämä menkat on kestänyt 4 päivää näin.
Mitä kummaa? Kokemuksia?
raskautta ollaan yritetty kauemmin ja papa tms. kokeet puhtaat ja verikokeet hyvät.
Voisiko olla jotain kohdun limakalvo ongelmia? Onko kokemusta sellaisista?

Osuipa sun kysymys silmään -- en ole koskaan tällaiselle palstalle vastannut. Kuulostaa aivan omalle varhaiselle keskenmenolle/kemialliselle raskaudelle. Eli kirkasta verta ja hyytymiä. Minulla sattui ~rv 4-5. Testit meni positiivisiksi vajaan viikon ajan ja sitten negatiiviseksi, seuraavana päivänä alkoi vuoto. Kipuja ei juurikaan, ehkä vähän kivuliaammat menkat. Mutta ellen olisi testiä tehnyt, olisin epäillyt vain normi menkoiksi.

Ei vaadi seurantaa mikäli vuoto ei ala haista/kuume nouse yms. Tee r-testi parin viikon päästä, ja pitäisi olla negatiivinen.

Yhteistyössä