Apua! Osaatteko auttaa?? (Menkat ja niiden poisjäänti, raskaustesti)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Edelliset kuukautiseni olivat 25.-29.3. Kaiken järjen mukaan siis menkkojen olisi pitänyt jo alkaa, mutta ei näy eikä kuulu. Eilen 25.4. tein apteekin raskaustestin, joka oli negatiivinen.

Olenko turhaan huolissani menkkojen myöhästymisestä? Koskaan aiemmin menkat ei oo ollu myöhässä, kp n. 28.

Odottele pari päivää, jos ei näy eikä kuulu niin testaa uudelleen. Mulla oli kans säännöllinen kierto, mut jostain syystä kerran vuodessa, puolessatoista se kierto venyi muutaman päivän.

Minulla kans kuukautiset myöhässä yli viikon, testannut kahdella eri testillä, molemmat negatiivisiä, mutta en ymmärrä mistä muusta kuin raskaudesta tää voi johtua?!

[QUOTE="Vieras";28390528]Minulla kans kuukautiset myöhässä yli viikon, testannut kahdella eri testillä, molemmat negatiivisiä, mutta en ymmärrä mistä muusta kuin raskaudesta tää voi johtua?![/QUOTE]

Ei ihminen ole kone, voi johtua vaikka mistä tai ns. ei mistään.

on menkat tulleet lähes kellon tarkasti aina. Kerran menkat oli sit kolme viikkoa myöhässä ja tein sentää useamman testin ja kaikki negaa. No alkoihan ne sit sieltä. Sen jälkeen on taas ollut kellon tarkat.