apua!!!! oonko raskaana???

• Viestiketjun aloittaja todellatyhmääiti
  • Ensimmäinen viesti
todellatyhmääiti
Tein äsken tälläisen testin. Testin ylänurkassa viivanpikka jossa vähän väriä :/ mitä nyt teen? Meillä kaksi tyttöä ja imetän nyt 10kk ikäistä. Ekat menkat tuli 19.11 ja yhdynnössä oltiin 18.11. Menkat oli todella runsaat ja olin jotenkin varma että en voi tulla rsskasksi silloin. Minipilleritkin ostin jo ja meinasin aloittaa nr just 18.11 mutt halusin miettiä niityä. Yleensä on kumi käytösdä mutt mies ei jostain syysyä käyttänyt, ylerndä käyttää. .oma vika. Toivottavasti testi on nega 20131204 131115 - Aijaa.com tossa kuva

todellatyhmääiti
Voi p*rse.... mitäs ne menkat sitten oli olevinaan? Olivat toosi runsaat ja kesti yli viikon....ääh. ei kipuja ollu.. toivon ett se olikin kedkenmeno. Hävettäääää

todellatyhmääiti
Tein testin vaan varmistaakseni etten ole paksuna. Verenmakua suussa oli, teki mieli nukkua kellon ympäri ja kahvia teki mieli. Yleensä en juo sitä juuri koskaan. Päädyin siihen ajatukseen etten kerro asiasta kellekkään ja kai se oli nega sitten. Toivossa on hyvä olla. En halua enempää lapsia, viime synnytyksedtä pahoja traumoja. Mies toivoisi kuitenkin pojsn vielä, mutta mun puolesta lapsiluku jää joka tapauksessa kahteen....

Tosi haalea plussa mun silmään.. Ja ymmärrän shokkisi, itsellä myös raskauden pelko ja tississä roikkuu vasta 3kk pikkunen. Toivottavasti ei ole sisarusta vielä tulossa..

Kerro ihmeessä miten sitten kävi!

Yhteistyössä