Apua!! oonko mä pilannu mun lapsen selän???

• Viestiketjun aloittaja huono äiti
  • Ensimmäinen viesti
huono äiti
Siis mulla on poika 7kk ja hän ei istu hirveän tukevasti..tiedän että on normaaliakin mutta hän aina röhnöttää jotenki hassusti...pidin häntä aika paljon sitterissä ensimmäiset 3kk..siis nukkui siinä parit päikkärit ja oleili muutenkin jonkun verran. sängyssä pidin patjan alla tyynyä korottamassa päänpuolta koska poika puklaili helposti ja se selkeästi auttoi. hän oli kuitenkin usein hieman valunut sängyssä alaspäin ja oli siis nukkunut hieman huonossa asennossa. asetttelin häntä kyllä paremmin aina kun syötin öisin. Nyt sit tuli vaan mieleen et oisko näillä asioilla jotai yhteyttä pojan huonoon "ryhtiin"??

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
ei seittemänkuisen tartte vielä osata istua ryhdikkäästi. Selän lihakset on vasta vahvistumassa, ja kun lapsi itse oppii istumaan nousun ja istumisen niin siinä se harjoitus tulee. nou hätä!
huoh! kiitos :D

hmm
ei kai noilla mitään yhteyttä ole, mutta älä jatkossa nostele tuolla tavalla patjan pääpuolta, vaan laita sängynjalkojen alle vaikka muutamat puhelinluettelot. näin lapsen pääpuoli on koholla, eikä ole vahingoksi selälle.

ja jos kovasti "röhnöttää", niin ei tuonkaan ikäistä vielä tarvitse istuttaa. varmasti oppii pian itse tukevasti istumaan :)

Yhteistyössä